11

اولتیماتوم راهور به مالکان خودرو ها و موتور سیکلتهای توقیفی

  • کد خبر : 298331
  • 19 شهریور 1402 - 8:35
اولتیماتوم راهور به مالکان خودرو ها و موتور سیکلتهای توقیفی
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلس راهور تهران بزرگ از فرصت محدود ترخیص برای خودرو و موتور سیکلت های توقیفی خبر داد.

به گزارش عصرشهروند، سرهنگ احسان مؤمنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره اطلاعیه ترخیص خودروهای توقیفی گفت: به آگاهی مالکان و متصرفان وسایل نقلیه توقیفی توسط مأمورین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ می‌رساند؛ برابر دستورالعمل صادره از سوی قوه قضائیه خودروهایی که بیش از یکسال و موتورسیکلت‌هایی که بیش از ۶ ماه در پارکینگ‌ها متوقف و مالک آن جهت ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام نکرده باشند، طی سه ماه از انتشار این آگهی فرصت دارند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ نسبت به ترخیص وسیله نقلیه اقدام کنند.

سرهنگ مؤمنی ادامه داد: همچنین در این اطلاعیه چنین آمده که «چنانچه در مهلت اعلام شده اقدامی توسط مالک و متصرف به عمل نیاید وسایل نقلیه مذکور در حکم «رها» شده تلقی و برابر مقررات توسط مراجع قانونی تعیین تکلیف خواهند شد».   منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298331

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .