4

اگر تولیدکنندگان نمی توانند تولید کنند باید اتوبوس بخرند

  • کد خبر : 296859
  • 17 خرداد 1402 - 9:32
اگر تولیدکنندگان نمی توانند تولید کنند باید اتوبوس بخرند
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:آنچه امروز روشن است این است که آنچه انتظار داشتیم انجام نشده و امید داریم که بتوانیم کار کنیم اما تولیدکنندگان باید سودجویی خود را کنار بگذارند و در غیر این صورت باید قوه قضاییه وارد شود.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی چمران در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه برخی روی تعصب ملی می گویند «نخریم و اجازه دهیم مردم در گرما و باد و باران بمانند اما اتوبوس خارجی نخریم»، گفت: ما نباید اینجا توقف کنیم و اگر توقف شود آبروی تمام ما خواهد رفت.

وی افزود: نباید به دنبال سودجویی باشیم و باید بدانیم که برای توسعه ناوگان به اتوبوس نیاز داریم؛ در سطح ملی از این مشکلات ضربه می خوریم و ما در شورا می توانستیم بودجه اضافی در نظر بگیریم که این کار را انجام دادیم.

چمران تأکید کرد: وزارت صمت باید وارد شود؛ کارخانجات چه کار می کنند؟ وضعیت خودروهای شخصی که مشخص است و اتوبوس نیز به این شکل است. باید تولیدکنندگان را به میدان بیاوریم و اتوبوس وارد ناوگان کنیم.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ دستگاه بازسازی می شود و ۴۶۰ دستگاه اتوبوس نو نیز تحویل داده خواهد شد، تصریح کرد: ما با این کارها به جایی نمی رسیم؛ قرار بود تا پایان سال به چهار هزار دستگاه برسیم که البته گزارشاتی ارائه شد اما جدی و قطعی نیست لذا باید همتی در این زمینه به کار گرفته شود چراکه در غیر این صورت مجبوریم قوه قضاییه و دادستانی را وارد کنیم و بگوییم که اتوبوس در کشور نیست و اگر تولیدکنندگان نمی توانند تولید کنند باید اتوبوس بخرند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: آنچه امروز روشن است این است که آنچه انتظار داشتیم انجام نشده و امید داریم که بتوانیم کار کنیم اما تولیدکنندگان باید سودجویی خود را کنار بگذارند و در غیر این صورت باید قوه قضاییه وارد شود.

چمران با بیان اینکه زجر این شرایط را مردم تحمل می کنند، گفت: نباید اجازه دهیم مردم آزار ببینند؛ ما نماینده مردم هستیم و اینکه رها کنیم و برویم، نمی شود.

وی با بیان اینکه باید زودتر به نوسازی و اورهال مترو می رسیدیم، اظهار کرد: از شرکت مترو برای اورهال و ساخت ایستگاه ها بسیار تقدیر و تشکر می کنیم اما در مجموع در توسعه ناوگان هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده ایم.   منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=296859

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .