0

ایرادات وزارت کشور برای واردات اتوبوس و واگن مترو از چین

  • کد خبر : 300163
  • 26 فروردین 1403 - 13:22
ایرادات وزارت کشور برای واردات اتوبوس و واگن مترو از چین
رئیس شورای شهر تهران در مورد سرانجام ایرادات وزارت کشور به قرارداد واردات اتوبوس و واگن مترو از چین گفت: دو روز گذشته با آقای وحیدی وزیر کشور در این خصوص صحبت کردم و امیدوارم هرچه سریع‌تر این موضوع عملیاتی شود.

به گزارش عصرشهروند، مهدی چمران با حضور در جمع خبرنگاران در مورد سرانجام قرارداد واردات اتوبوس و واگن‌های مترو از چین توسط شهرداری تهران و ایرادات وزارت کشور در این خصوص، اظهار کرد: رایزنی در این خصوص ادامه دارد؛ اما هنوز به نتیجه کامل نرسیده است.

وی با بیان اینکه بایستی یک نهاد در کشور به عنوان کارفرما موضوعات را تأیید کند که کسی جز شرکت مترو نیست و باید تفویض اختیار به مترو که هم تخصص دارد و هم می‌خواهد از این وسائل بهره‌برداری کند، صورت گیرد، اظهار کرد: وزارت کشور کارفرمایی است که قرارداد خرید واگن‌ها را دارد و دو روز گذشته با آقای وحیدی وزیر کشور در این خصوص صحبت کردم و امیدوارم هرچه سریع‌تر این موضوع عملیاتی شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا وزیر کشور مدتی را برای حل این موضوع مشخص کرده یا خیر؟ گفت: آقای رئیسی از وزارت کشور خواست که سریع‌تر این موضوع حل و فصل شود و امیدواریم شاهد حل هرچه سریع‌تر این موضوع باشیم.

چمران بیان کرد: وزارت کشور درست می‌گوید اما باید به نهادی که می‌خواهد از این دستگاه‌ها استفاده کند و تخصص لازم را نیز دارد تفویض شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300163

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .