7
به شرط تامین منابع مالی؛

ایستگاه‌های متروی شهرزیبا، شهران و کوهسار تابستان افتتاح می‌شوند

  • کد خبر : 295592
  • 21 فروردین 1402 - 17:30
ایستگاه‌های متروی شهرزیبا، شهران و کوهسار تابستان افتتاح می‌شوند
مجری خط ۶ متروی تهران گفت: ۳ ایستگاه شهرزیبا، شهران و کوهسار اواخر مرداد و یا اوایل شهریورماه سال جاری به شرط وجود نقدینگی بهره‌برداری می‌شوند.

به گزارش عصرشهروند، علی مزینانی درباره توسعه بخش شمالی خط ۶ مترو اظهار کرد: بخش شمالی خط ۶ متروی تهران شامل شش کیلومتر مسیر و ۵ ایستگاه است.

مزینانی گفت: ایستگاه‌های آیت‌الله کاشانی، شهرزیبا، شهران، آبشناسان یا شهدای کن و کوهسار نام این ۵ ایستگاه است و ایستگاه پایانی آن در خیابان کوهسار قرار دارد.

مجری خط ۶ متروی تهران افزود: در حال حاضر تمام این ایستگاه‌ها بالای ۹۰ درصد پیشرفت ساختمانی دارند. ۳ ایستگاه شهرزیبا، شهران و کوهسار اواخر مرداد و یا اوایل شهریورماه سال جاری به شرط وجود نقدینگی بهره‌برداری و آماده استفاده مسافران می‌شوند.

وی عنوان کرد: حجم کار باقی مانده در ایستگاه‌های آبشناسان و آیت‌الله کاشانی مقداری بیشتر است و زمان افتتاح این دو ایستگاه برای مسافرگیری احتمالا دی‌ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

مزینانی با اشاره به نوع معماری ۵ ایستگاه بخش شمالی خط ۶ متروی تهران گفت: چون در سنوات گذشته بتن ریزی و طراحی این ایستگاه‌ها انجام شده بود، نمی‌توانستیم تغییراتی در معماری آن و تبدیل به سبک ایرانی اسلامی ایجاد کنیم، اما در ایستگاه‌های جنوبی مانند حرم حضرت عبدالعظیم حسنی به دلیل عدم انجام نازک کاری توانستیم سبک ایرانی اسلامی را پیاده و اجرا کنیم. منبع

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=295592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .