4

این مشمولان برای سربازی فراخوان شدند

  • کد خبر : 300032
  • 06 فروردین 1403 - 11:46
این مشمولان برای سربازی فراخوان شدند
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای همه مشمولان غایب و غیرغایب متولد سال‌های ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵ را برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود فرا خواند.

به گزارش عصرشهروند، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان غایب و غیرغایب متولد سال‌های ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵ باید مطابق قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند.

مشمولانی که در مهلت تعیین شده وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند وارد غیبت شده و برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی با محرومیت های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری از سازمان‌ها، عدم صدور پروانه کسب و مواردی از این دست مواجه خواهند شد.

طبق ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح تا ۳ ماه باشد، ۹۰ روز و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح بیشتر از ۳ ماه باشد تا ۱۸۰ روز اضافه خدمت خواهند داشت.

مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از یک سال است، علاوه بر ۶ ماه اضافه خدمت، مشمول فراری محسوب شده و به مراجعه صالح قضائی معرفی می شوند.

در این اطلاعیه آمده است: این دسته از مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی فراجا به نشانی http://www.vazifeh.police.ir از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .