3

بارش شدید برف در جاده چالوس

  • کد خبر : 299151
  • 01 آذر 1402 - 10:46
بارش شدید برف در جاده چالوس
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش ۱۱ سانتی متر برف در جاده چالوس خبر داد و گفت: محور کندوان امروز مسدود نمی‌شود.

به گزارش عصرشهروند، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش ۱۱ سانتی متر برف در جاده چالوس خبر داد و گفت: محور کندوان امروز مسدود نمی‌شود.

ایمان محرابی‌نیا در خصوص وضعیت محورهای شمالی کشور، اظهار کرد: در محور چالوس محدوده‌های رینه، واریان و آسارا طی دیروز و شب گذشته ۱۵ میلیمتر باران و ۱۱ سانتی متر برف باریده است.

وی افزود: در محدوده‌های کوشک، گچسر و سیاه‌بیشه نیز بارش ۱۲ میلیمتر باران و ۱۳ سانتی‌متر برف ثبت شده است. وی با اشاره به بارش برف و باران در محورهای فیروزکوه و هراز گفت: تردد در محورهای شمالی کشور روان است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان این‌که امروز جاده چالوس مسدود نمی‌شود، گفت: تردد در محورهای اصلی و شریانی کشور روان است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299151

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .