15

بازپس‌گیری ۲۹۰ ملک شهرداری تهران/ گلایه از روند کند شناسایی‌ املاک

  • کد خبر : 261806
  • 24 تیر 1399 - 9:41
بازپس‌گیری ۲۹۰ ملک شهرداری تهران/ گلایه از روند کند شناسایی‌ املاک
معاون نظارت شورای شهرتهران از باز پس گیری ۲۹۰ ملک شهرداری تهران که حق بهره‌برداری از آن به افراد غیر سپرده شده بود، خبر داد.

عصرشهروند — افشین حبیب زاده در گفت وگویی در مورد آخرین وضعیت بازپس گیری املاک شهرداری تهران که حق بهره‌برداری از آنها به غیر سپرده شده گفت: براساس مصوبه شورای شهر، می‌بایست املاکی که برای بهره برداری آنها به غیر واگذار شد شناسایی می‌شدند که اکثر قریب به اتفاق شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه طبیعی است در ابتدا سرعت شناسایی بیشتر بوده و رفته رفته به جهت مسائل حقوقی که در باز پس گیری مواجه هستیم روند کندتر پیش رود، گفت: به نظر ما هم کار در شهرداری برای بازپس گیری املاک کند است، اما در حال انجام است و قطعا انتظار نداریم که در این دوره همه املاک به دلیل  مسائل حقوقی، دادگاه‌ها، شکوائیه و ادعاهای دو طرف باز پس گرفته شود اما باید همه املاک یا پس گرفته شود یا به شورا بیاید تا مجوز قانونی بگیرد.

حبیب‌زاده افزود: ما اصراری نداریم که همه املاک پس گرفته شود بلکه املاکی که در جهت مسائل قانونی خود حرکت می کنند و طبق قرار داد با شهرداری در حال ارائه خدمات به شهروندان مطابق مواد قانونی هستند، فقط باید به شورا بیاید و تاییدیه بگیرند.

معاون نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه در این دوره مدیریت شهری، فقط ملکی جهت ایجاد موزه ” ایران درود” تصمیم گیری شد، تصریح کرد: براساس آخرین آمار ارائه شده از سوی مسئولان شهرداری تهران تاکنون ۱۹۰۰ ملک که حق بهره برداری آن به افراد غیر سپرده شده، شناسایی شده است که از این میان ۴۷۰ پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت تنها ۲۹۰  ملک پس گرفته شده است، گفت: البته املاکی را نیز به معاونت اجتماعی جهت تعیین تکلیف ارسال کردیم که یا به ۴۷۰ پرونده قضایی اضافه می شود یا به صحن شورا آمده و مجوز قانونی خود را اخذ می کند./منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=261806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .