10

بازپس گیری املاک شهرداری تهران همراه با دریافت اجاره بهای معوقه

  • کد خبر : 273115
  • 28 آبان 1399 - 22:17
بازپس گیری املاک شهرداری تهران همراه با دریافت اجاره بهای معوقه
میرلوحی گفت: در بازپس گیری املاک شهرداری تهران این طور نیست که فقط به پس گرفتن ملک بسنده کنیم.

به گزارش اخبار شورای شهر ،سید محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بخشی از املاک شهرداری تهران که به غیر واگذار شده به خاطر اینکه بر خلاف ضوابط در حال بهره برداری بودند، پس گرفته شدند، گفت: بیشتر این املاک بدون مجوز در حال بهره برداری و برخی هم در حال استفاده شخصی بودند و با عناوین فرهنگی، کاربری‌های تجاری یا حتی مغازه دایر کرده بودند.
عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه باید از از کسانی که املاک را خارج از ضوابط بهره برداری می‌کردند، اجاره معوقه دریافت شود، گفت: این طور نیست که ما فقط به پس گرفتن املاک بسنده کنیم.

وی افزود: حتی برای بخشی از بهره برداران املاک شهرداری تشکیل پرونده دادیم و به قوه قضاییه ارسال کردیم؛ لذا کار استرداد املاک و گرفتن اجاره معوقه همزمان در حال انجام است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=273115

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .