13

بازگشایی گره ترافیک میدان بهرود با تکمیل پل شقایق

  • کد خبر : 298287
  • 14 شهریور 1402 - 18:07
بازگشایی گره ترافیک میدان بهرود با تکمیل پل شقایق
شهردار منطقه ۲ گفت: با تکمیل و بهره برداری از پل شقایق و اتصال بلوار ایثارگران به خیابان شقایق، ترافیک میدان بهرود و معابر منتهی به این محدوده ساماندهی می‌شود.

به گزارش عصرشهروند، مهدی صالحی، شهردار منطقه ۲ با اشاره به اینکه میدان بهرود به دلیل وجود مراکز تفریحی، تجاری و همچنین پارک ژوراسیک، هتل اسپیناس و… با حجم سفرهای شهری مواجه بوده و همین مسئله بار ترافیکی را در این محدوده موجب شده است، افزود: پس از انجام طرح‌های مطالعاتی و کارشناسی شده، پل شقایق با هدف توزیع صحیح بار ترافیکی میدان بهرود، بلوار شقایق، خیابان ایثارگران شمالی و بزرگراه یادگار امام(ره) احداث شد.

وی با اشاره به اینکه هتل اسپیناس پالاس در طول سال میزبان مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی زیادی است، گفت: با بهره برداری از این پل که موجب روانسازی ترافیک در این محدوده می شود علاوه بر تامین رضایت شهروندان و ساکنین محله بهرود، موجب رضایت گردشگران نیز می‌شود.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این پل ، بلوار شقایق به خیابان ایثارگران متصل می‌شود، گفت: درحال حاضر راه ارتباطی معابر محدوده میدان بهرود از طریق بلوار پیام انجام می شود و با احداث این پل علاوه بر تسهیل در دسترسی به پارک ژوراسیک و هتل اسپیناس، کاهش گردش‌های اضافی در محدوده بلوار شقایق، کاهش زمان سفر و مصرف سوخت را به دنبال دارد.

شهردار منطقه ۲ گفت: پل شقایق به طول ۳۰‌متر و عرض ۳۳‌ متر بر روی کانال بهرود طراحی شده و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد. به گفته صالحی احداث ۲۰۰ متر مسیر دسترسی، اصلاح هندسی انتهای بلوار شقایق و خیابان ایثارگران در محدوده اتصال به پل و نیز احداث ۲۰۰ متر طول دیوار وزنی با ارتفاع ۳ متر از دیگر اقدامات اجرایی این پروژه است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .