25

بازیگران، پشت صحنه و حاشیه‌های سریال ستایش : همه در یک نگاه

  • کد خبر : 157588
  • 10 آبان 1398 - 10:05
بازیگران، پشت صحنه و حاشیه‌های سریال ستایش : همه در یک نگاه

سریال تلویزیونی «ستایش» از محبوب ترین و پربیننده ترین سریال هایی است که پس از انقلاب پخش شده و این افتخار به شبکه ۳ سیما رسیده است.

فصل سوم سریال ستایش از ۲۲ شهریور ۹۸ در کنداکتور شبکه ۳ سیما قرار گرفته و میلیون ها مخاطب، هر شب منتظر تماشای روایت دیگری از یک سریال درام شورانگیز هستند تا عاقبت حشمت خان فردوس  و ستایش و عشق هایش را ببینند. در این گزارش، مروری داریم به ۲ فصل قبلی، معرفی بازیگران اصلی هر ۳ فصل و هم چنین تصاویری از سکانس های فصل سوم و معرفی اینستاگرام بازیگران ستایش و البته حاشیه‌های جذاب فصل سوم.

اگر شما مخاطب گرامی هم، نظر و دیدگاهی دارید، از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: مدگردی با نرگس محمدی: نقش اول سریال ستایش

داستان ستایش: درام خانوادگی

سریال تلویزیونی «ستایش» از محبوب ترین و پربیننده ترین سریال هایی است که پس از انقلاب پخش شده و این افتخار به شبکه ۳ سیما رسیده است. بعد از انقلاب، سریال های پرطرفداری پخش شد که شاهد بازپخش مجدد آن ها در روزهای پایانی دهه نود هجری شمسی هستیم. از سربداران تا هزار دستان ، از پس از باران تا روزی روزگاری و اکنون ستایش. البته نباید از جریان سازی سریال های تاریخی مثل یوزارسیف و امام علی (ع) و مختار نیز غافل شد.

سریال ستایش، تلاش می‌کند تا درامی شورانگیز را با ادبیات امروزی روایت کند. مجموعه ای که از پایان نیمه اول سال نود و هشت، فصل سوم آن اغاز شده است، توسط  سعید مطلبی نوشته شده و با کارگردانی سعید سلطانی  همراه شد. طبق گفته کارگردان، بانی و طراح این مجموعه تلویزیونی محبوب شب های ایرانیان، ایرج قادری  بود.

فصل نخست سریال ستایش، از سال هشتاد و هشت آغاز شد. ۲ سال بعد هم به پایان رسید و این آغاز داستان نرگس محمدی و تعاملش با حشمت فردوس (داریوش ارجمند) بود. پخش فصل اول، از دوازدهم آذر ماه هشتاد و نه آغاز و ششم آبان ماه ۱۳۹۰ پایان یافت. به جهت استقبال گسترده مردم از فصل اول سریال، طراحان و دستندرکاران  آن ، به این فکر افتادند که داستان را ادامه دهند.

از سال ۱۳۹۱ و پس از کمی وقفه، تولید فصل دوم آغاز شد و مراحل فیلمبرداری و تدوین و صدا گذاری سریال ستایش، در پاییز ۱۳۹۲ پایان یافت.

پخش فصل دوم سریال ستایش، از بیست و هفتم دی ماه نود و دو اغاز شد و در بیست و چهار مرداد سال بعدش، پایان یافت. پس از گذشت ۵ سال از پخش آخرین قسمت از فصل دوم سریال ستایش، تولید فصل سوم آغاز شد و در سال نود و هفت هم به پایان رسید.

در فصل سوم سریال تلویزیونی ستایش، شاهد تغییراتی بودیم که در این گزارش به آن اشاره می شود.  معروف شدن هر چه بیشتر نرگس محمدی که یک سال پیش از آغاز تولید فصل سوم، با علی اوجی،‌ بازیگر  وتهیه کننده سینما و موسیقی ازدواج کرده بود، تمرکز افکار عمومی به تماشای بخش دیگری از این درام شورانگیز را بیشتر کرد.

فصل سوم سریال تلویزیونی ستایش

اکنون، با گسترش شبکه های اجتماعی، مردم می توانستند در بلابلای پست های ا ینستاگرامی و استوری های طوفانی عوامل، در جریان متن و حاشیه و پشت صحنه سریال ستایش قرار بگیرند و این به جذابیت کار اضافه می کرد. همین رویه را، سریال بانوی عمارت که سال ۹۷ در فهرست پربیننده ترین برنامه های  تلویزیون قرار گرفت، در دستور کار داشت تا مردم از طریق شبکه های اجتماعی، حاشیه ها و پشت صحنه سریال را دنبال کنند.

داستان ستایش: درام خانوادگی

سریال ستایش، صفحه رسمی در توییتر و فیس بوک ندارد و صفحه اینستاگرامی که گفته میشود، منتسب به این سریال است در این لینک در دسترس  است که حدود ۷۰ هزار دنبال کننده دارد.. به هر حال، فصل سوم این قصه، از بیست و دوم شهریور ماه نود و هشت، مهمان خانه های ایرانیان شد. هر شب می‌توانید از طریق این صفحه، در جریان متن و حاشیه سریال باشید.

حتما بخوانید: مد گردی با لاله مرزبان : دختر ماه ثنا در فصل سوم سریال ستایش

داستان سریال ستایش چیست؟

برای خیلی ها که از فصل سوم سریال، بیننده این درام شورانگیز معاصر هستند، این سوال پیش امده است که داستان چیست؟ حرف حساب ستایش چیست؟ حشمت فردوس، با ادبیات گفتاری جذابش که یادآور لوتی های با مرام زمانه نه چندان دور است، چیست؟ چرا نرگس محمدی پس از گذشت ۲۰ سال (از فصل اول)، هم چنان جوان بوده و شاهد گریم سختی روی چهره او نیستیم؟ آیا باور کردنی است که نرگس محمدی (ماه ثنا یا همان ستایش)، با مهدی سلوکی (در نقش محمد، پسر ستایش)، هم  سن و سال باشند،‌در حالی که در فیلم، نقش مادر و پسری دارند؟! علت چیست؟

برای این که فصل سوم را بهتر بفهمیم، باید مروری به ۲ فصل قبل داشته باشیم.

داستان سریال ستایش چیست؟

حتما ببینید: مد گردی با پانته‌آ سیروس، هنرپیشه سریال بانوی سردار

روایت فصل اول ستایش

داستان فصل اول این بود که دختر جوانی به نام ستایش با بازی نرگس محمدی (فروردین ماهی سال ۱۳۶۲ و دانش آموخته پرستاری و همسر علی اوجی)، به منظور نجات برادرش از خطری که در آن گرفتار شده، به دوست برادر خود یعنی طاهر فردوس، مراجعه می کند. برادر «ستایش»، از سربازی فرار کرده است. اپیدمی رایج در میان برخی از جامعه جوان ایران امروزی!

ستایش،‌برادرش را راهی نقاط مرزی کرده و از قضا،‌ برادرش در مرز به قتل می رسد. طاهر فردوس، که در این ماجرا،‌ درگیر بوده، بازداشت و روانه زندان می شود. اما با رضایت  خانواده محمد (مقتول)، از زندان آزاد می شود و عاشق ستایش می شود. . . .

با وجود مخالفت خانواده محمد، طاهر با ستایش آشنا شده و در نهایت با وی ازدواج می کند. صاحب ۲ فرزند دختر و پسر می شود که در فصل سوم، مهدی سلوکی و لاله مرزبان، نقش این دختر و پسر را بازی می کنند.

طاهر، همسر ستایش در فصل اول سریال، به جهت حسادت همسر بردار خود (انیس) که پسر بزرگ  حشمت فردوس (پدر طاهر فردوس) محسوب می شود، به  جهت علاقه پدر طاهر به وی، متهم به حمل مواد مخدر شده و از دست ماموران فرار می کند و در تصادفی، به کما می رود و فوت می کند. ستایش، بی شوهر می شود.

ستایش، اکنون نه شوهر دارد و نه برادر و نه مادر. بایستی با زندگی نامناسب پدرش بسازد و دو بچه کوچک هم دارد که سرپرستی کند. او تلاش می کند تا از پدر شوهر خود فرار کند و راهی سرزمینی می شود و پدرش را نیز از دست می دهد.

سکانسی از ستایش و نازگل در قسمت اول فصل سوم

(سکانسی از ستایش و نازگل در قسمت اول فصل سوم سریال ستایش را در عکس بالا مشاهده می کنید)

بازیگران فصل اول ستایش

برای فهم بهتر فصل سوم، جایگاه کاراکترها را باید از فصل اول بدانید تا به روابط آن ها با هم پی ببریم.

  • داریوش ارجمند در نقش حشمت فردوس (پدر صابر و طاهر)
  • محمود عزیزی در نقش محمود نادری (پدر ستایش و محمد)
  • مهدی پاکدل در نقش طاهر فردوس (پسر حشمت فردوش و برادر صابر و همسر قبلی ستایش)
  • محمد مهدی سلوکی در نقش محمد نادری (پسر محمود و برادر ستایش)
  • رامستین کبریتی در نقش صابر فردوس (پسر حشمت و برادر طاهر و همسر انیس)
  • جمشید مشایخی در نقش بهادر اکبرآبادی (پدر بزرگ ستایش)
  • گوهر خیراندیش در نقش (زعفرون باجی)
  • سیما تیرانداز در نقش انیس صفایی (همسر صابر)
  • شیوا خنیاگر در نقش عاطفه (مادر طاهر و همسر حشمت فردوس)
  • نرگس محمدی در نقش ستایش نادری (دختر محمود و خواهر محمد و همسر طاهر و مهدی مظفری)
  • کریم قربانی در نقش مسئول کارخانه
  • رابعه اسکویی درنقش مریم (همسر قاسم)
  • نادر سلیمانی در نقش قاسم (کارگر حشمت فردوس)
  • مهوش وقاری در نقش ژاله
  • پروین ملکی در نقش همسر کریم
  • مختار ساثقی در نقش شعبانی

بازیگران فصل اول ستایش

(از کلکسیون کت و شلوار های حشمت خان فردوس)

حشمت فردوس در این سکانس، مشغول خرید بلیط اتوبوس اصفهان است

(حشمت فردوس در این سکانس، مشغول خرید بلیط اتوبوس اصفهان است)

روایت فصل دوم پس از گذشت ۲۲ سال

ستایش، نام دو فرزند دختر و پسر خود را نازگل و محمد گذاشته است. به جای نام خانوادگی فردوس، از اسم مستعار رودباری استفاده می کند و ساکن مناطق شمال کشور. او را در حالی که مالک یک رستوران پر مشتری است، مشاهده می کنیم. پسرش محمد، ماهی فروش موتوی است و اتفاقی، با حشمت فردوس که به همراه خانواده به شمال آمدند آشنا می شود. محمد (پسر ستایش) به ویلای حشمت فردوس می رود تا با نوه او، همکاری کند. حشمت فردوس، محمد را برای کار در دفترش،‌ دعوت می کند و رهسپار تهران می شوند.

استاد خواهر محمد (نازگل)، از نازگل، خواستگاری می کند و مادرش از او میخواهد تا به تهران نقل مکان کنند. ستایش که به تهران آمده، در خانه دوست قدیمی اش عاطقه، زندگی می کند. ادامه روایت را می توان در ویدیوهایی که در از این فصل سریال منتشر شده، ببینید.

حتما ببنیید:  لاکچری ترین مزون های تهران

بازیگران فصل دوم ستایش

  • داریوش ارجمند در نقش حشمت فردوس (پدر بزرگ رعنا و لیلا و نازگل و محمد)
  • رامستین کبرینی در نقش صابر فردوس (پسر حشمت و همسر انیس و پری سیما)
  • نرگس محمدی در نقش ستایش نادری (ثنا رودباری و عروس حشمت و مادر محمد و نازگل (لاله مرزبان) )
  • مهدی سلوکی در نقش محمد فردوس (پسر ستایش)
  • سعید پیردوست در نقش سعید (پدر محسن)
  • امیر محمد زند در نقش محسن (پسر سعید و خواستگار نازگل)
  • سیما تیر انداز در نقش انیس (همسر اول صابر)
  • آتش تقی پور در نقش یوسف کریمی (دوست حشمت فردوس در بازار میوه فروشی)
  • حدیث میرامینی در نقش نازگل فردوس (دختر ستایش و خواهر محمد) در فصل سوم انصراف داد.
  • ساقی زینتی در نقش اخترالملوک (کارگر رستوران ستایش)
  • شهناز شهبازی در نقش عاطفه (دوست ستایش)
  • صفا آقاجانی در نقش جهانتاج (مادر محسن)
  • کاظم افرندنیا در نقش اکبر (دوست حشمت فردوس)
  • فریبا نادری در نقش پری سیما صفایی (سومین همسر صابر و برادر زاده انیس)
  • حمید رضا هدایتی در نقش دوست حشمت فردوس

حتما ببینید: محرمانه های محمد رضا گلزار، آقای سوپر استار

داستان فصل سوم ستایش

فصل سوم ستایش، روایت مردی است که به دنبال گذشته خود است که فراموشش نشده و آن را مرتب مرور می کند. حتی ساعت ها روی نیمکتی در میدان شهر می نشیند و منظره ای را تماشا می کند. حتی در سکانسی، با مامور پلیس ۱۱۰ هم مواجه می شود که از او می خواهد کارت شناسایی اش را نشان دهد و علت این کار را بگوید! سکانسی که در خیاطی، رقم می خورد . ..

داستان فصل سوم ستایش

حشمت خان فردوس که در چند سال اخیر، تکه کلام ها و مرام هایش، محبوب بار فروشان و کسبه و بخشی از مردم و طرفدارانش شده است، به دنبال بازیابی اعتبار از دست رفته در دو فصل قبلی سریال است. از طریق نوه اش محمد، وارد خانه عروسش می شود و صابر هم که از رفتار قبلی خود با حشمت خان پشیمان است، با نقشه پری سیما به قتل می رسد. انیس، توانایی تکلم ندارد و روی ویلچر نشسته است. ویلچر نشینی او، با واکنش رسانه های نیز همراه شد.

ستایش را در این بخش سریال درگیر رابطه عشقی با پسر همسایه

ستایش را در این بخش سریال درگیر رابطه عشقی با پسر همسایه می بینیم که در نهایت با مهدی مظفری ازدواج می کند. پاسخ مثبت به مهدی، زمانی اتفاق می افتاد که او تصادف می کند. حشمت فردوش با محمد، به شمال و جنوب می رود و حتی در لنج سواری هایش، گرفتار طوفان می شود و بخشی از دارایی هایش که با زن باغدار به نام شریک بود، به دریا ریخته می شود.

خانوم بزرگ تلاش می کند تا حشمت فردوس، بخشی از دارایی از دست رفته را بازیابی کند

به هر حال، خانوم بزرگ تلاش می کند تا حشمت فردوس، بخشی از دارایی از دست رفته را بازیابی کند. دیالوگ هایی که بین حشمت فردوس و خانوم بزرگ در عمارت او رد و بدل می شود، جالب توجه است. بقیه داستان را باید با هم در شب های آینده ببینیم. . . .

حتما ببینید: تیپ سلبریتی های سینمای ایران در پاییز ۹۸

تصویری از اکرم محمدی در سکانس قدم زدن در باغ پرتقال در فصل سوم ستایش

(تصویری از اکرم محمدی در سکانس قدم زدن در باغ پرتقال در فصل سوم ستایش)

بازیگران فصل سوم سریال ستایش

  • داریوش ارجمند در نقش حشمت فردوس (پدر بزرگ رعنا و لیلا و نازگل و محمد)
  • مهدی سلوکی در نقش پسر ستایش (محمد فردوس)
  • لاله مرزبان در نقش نازگل فردوس (دختر ستایش)
  • نرگس محمدی در نقش ستایش نادری (عروس حشمت فردوس و مادر نازگل و محمد)
  • شهرام پور اسد در نقش مهدی مظفری (همسر دوم ستایش و پسر خانم مظفری)
  • کیهان ملکی در نقش سامان (دوست مهدی مظفری و صاحب گالری نقاشی)
  • امیر محمد زند در نقش محسن وحیدی (شوهر نازگل)
  • سیما تیر انداز در نقش انیس (شوهر صابر )
  • فریبا نادری در نقش پری سیما (سومین شوهر صابر و برادر زاده انیس)
  • فرهاد جم در نقش حاج آقا بهبودی (همسر سارا (کمد امیر سلیمانی) )
  • کمند امیر سلیمانی در نقش سارا (همسر حاج آقا بهبودی)
  • مهدی میامی در نقش غلام غلامی
  • نرگس امینی در نقش زیور (شوهر صابر)
  • مهتاج نجومی در نقش خانوم مظفری ( همسایه ستایش)
  • رسول نجفیان در نقش برادر خانوم مظفری (خواستگار ستایش)
  • سعید پیر دوست در نقش سعید وحیدی (پدر محسن)
  • نگار جوکار در نقش لیلا فردوس (دختر صابر)
  • مهرنوش ستاری در نقش رعنا فردوس (دختر صابر)

بازیگران فصل سوم سریال ستایش

(سکانسی با بازی فریبا نادری در فصل سوم ستایش)

شهرام پور اسد در نقش مهدی مظفری و خواستگار و همسر ستایش

(شهرام پور اسد در نقش مهدی مظفری و خواستگار و همسر ستایش در فصل سوم در سکانس تخت بیمارستان)

مهتاج نجومی در سکانسی از فصل سوم سریال

(مهتاج نجومی در سکانسی از فصل سوم سریال)

سکانسی که داریوش ارجمند با اکرم محمدی در شبی سرد داخل باغ پرتقال مشغول صحبت است

(سکانسی که داریوش ارجمند با اکرم محمدی در  شبی سرد داخل باغ پرتقال مشغول صحبت است)

سکانسی از قسمت سی فصل سوم ستایش که فرهاد جم مشغول صحبت با امیر محمد زند است

(سکانسی از قسمت سی فصل سوم ستایش که فرهاد جم (همسر کمند امیر سلیمانی) مشغول صحبت با امیر محمد زند است)

فریبا نادری در سکانسی از قسمت بیست و هشتم فصل سوم سریال  ستایش

(فریبا نادری در سکانسی از قسمت بیست و هشتم فصل سوم سریال  ستایش)

سکانسی از  قسمت بیست و هفتم فصل سوم سریال ستایش با بازی سیما تیر انداز

(سکانسی از  قسمت بیست و هفتم فصل سوم سریال ستایش با بازی سیما تیر انداز)

سکانسی از فصل سوم ستایش در قسمت بیست و ششم

(سکانسی از فصل سوم ستایش در قسمت بیست و ششم که شهرام پور اسد (در نقش مهدی مظفری) را با پیراهنی با برند رالف لارن به نمایش  می گذارد)

بهزاد خداویسی در سکانسی از قسمت بیست و دوم فصل سوم ستایش

(بهزاد خداویسی در سکانسی از قسمت بیست و دوم فصل سوم ستایش)

سینا شفیعی و فریبا نادری در سکانسی از قسمت بیست و یکم فصل سوم ستایش

(سینا شفیعی و فریبا نادری در سکانسی از قسمت بیست و یکم فصل سوم ستایش)

مینا دلشاد در سکانسی  از قسمت بیستم فصل سوم ستایش

(مینا دلشاد در سکانسی  از قسمت بیستم فصل سوم ستایش)

تیپ لاله مرزبان در نقش نازگل در قسمت نوزدهم فصل سوم ستایش

(تیپ لاله مرزبان در نقش نازگل در قسمت نوزدهم فصل سوم ستایش)

حتما بخوانید: همه چیز درباره سریال  بانوی عمارت

حواشی وسوتی های سریال ستایش

  • رابعه اسکویی و رامستین کبریتی به دلیل حضور در شبکه GEM در فصل سوم حضور ندارند.
  • لاله مرزبان، چهره جدیدی است که به عنوان دختر ستایش و برادر محمد (مهدی سلوکی)، وارد فصل سوم می شود و رسانه ها از وی به عنوان یک سلبریتی جوان در سال های آینده خبر می دهند. مثل راهی که خود نرگس محمدی رفت.
  • کیهان ملکی، مریم خدا رحمی، محمد رضا داوو نژاد، ‌اسدالله یکتا، کمند امیرسلیمانی (همسر آقای روحانی)، مهتاج نجومی، بهزاد خداویسی و رسول نجفیان، از جمله هنرپیشه هایی هستند که به فصل سوم اضافه شدند.
  • گاف های سریال ستایش قابل توجه بوده و بازتاب های گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است. یکی از این ها، گوشی ستایش در سکانسی از فصل سوم سریال به نمایش در می آید که گوشی وی زنگ می خورد اما اما او تماس را قطع می کند در حالی که گیرنده تماس (مهدی مظفری که بعدا با او ازدواج می کند)، در حال صحبت کردن است!
  • یکی از سکانس های خیلی عجیب فصل سوم که عاملی برای ازدواج ستایش با خواستگار سمجش می شود، تصادف مهدی مظفری است. ان هم در حالی که مظفری، زخمی شده و ستایش بر  بالینش در خیابان روی زمین نشسته و در حال اشک ریختن است!
  • بحث مخ زنی پیرمردها به روایت حشمت فردوس در سکانسی که مشغول صحبت با زن مورد علاقه اش است، از جمله سکانس های پر حاشیه فصل سوم بوده است.
  • تیتراژ فصل سوم، یکی از بحث برانگیز ترین تیتراژ های سریال های تلویزیونی در سال های  اخیر بوده است. بحث توپ چهل تیکه و ما بقی قضایا.
  • از سوتی های ستایش می‌توان به پژو ۴۰۵ نقره ای رنگ اشاره کرد که دیزاین داخل (سمند) با بدنه خودرو در دو شات،‌ متفاوت نشان می دهد و این را کاربران شبکه های اجتماعی، دلیل بر عجله عوامل تولید به رساندن کار به کنداکتور پخش سریال در شهریور ۹۸ دانسته اند.
  • یکی از حاشیه های داغ ستایش، گریم ستایش است. یکی از عوامل به ایسنا گفته بود که به این دلیل چهره ستایش پس از گذشت ۲۰ سال در سن چهل  سالگی، پیر نشان ندادیم تا به مخاطب این پیام منتقل شود که بانوی ایرانی که صاحب  دو فرزند و در زندگی نرمالی است، پیر نمی شود. البته  این سبب شده  تا نرگس محمدی هم  سن  و سال مهدی سلوگی و لاله  مرزبان (به نقش نازگل و محمد در فیلم) نشان داده شود و کمی باور پذیر نباشد. چون نمی شود مادر  و دختر و پسر، هم  سن و سال هم باشند!

حواشی وسوتی های سریال ستایش

اینستاگرام بازیگران سریال ستایش

داریوش ارجمند، صفحه اینستاگرامی رسمی ندارد. اما مدرسه سینمایی هنر  ارجمند، دارای  صفحه ای  در این نشانی است که شما را با فرصت های بازیگری و فیلمنامه نویسی و هم چنین حاشیه هایی از زندگی استاد، آشنا می کند. به این لینک بروید.

کیهان ملکی، ۸۱ هزار  دنبال کننده در اینستاگرامش دارد. پرستو صالحی و برخی  از سلبریتی های سینما نیز  فالور وی هستند. تیک آبی ندارد و در این لینک در دسترس  است. کیهان ملکی، از هر دری سخن گفته  و خواستار عدم  توهین و تهدید و تحقیر در صفحه اش است.

اینستاگرام بازیگران سریال ستایش

لاله مرزبان، هنرپیشه نقش نازگل در فصل سوم سریال  تلویزیونی ستایش، بیش  از  ۱۰۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد. او را در این لینک دنبال کنید تا با مد و لباس این دختر بیست و اندی ساله دانش اموخته حسابداری، آشنا شوید.

لاله مرزبان، هنرپیشه نقش نازگل در فصل سوم سریال تلویزیونی ستایش

فرهاد جم، تنها روحانی فصل سوم ستایش، حدود ۷ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد. او خیلی فعال نیست و اینستاگرام حاج آقا که همسر محترم کمند امیر سلیمانی است را در این لینک مشاهده کنید.

فرهاد جم، تنها روحانی فصل سوم ستایش

فرهاد جم، اخیرا از کتاب جدیدش با نام «خورشید گوشه چهارم» که رمان ایرانی است و توسط نشر اختران، منتشر شده، رونمایی کرد.

فریبا نادری، هنرپیشه این سریال، یکی از محبوب ترین صفحات  اینسناگرام را در بین عوامل این مجموعه دارد. با این که زیر ۳۰ پست تا هفته دوم آبان نود و هشت منتشر کرده، اما بیش از ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر، دنبال کننده صفحه او هستند. فریبا خانم خیلی در اینستاگرام فعال  نیست. اینستاگرام فریبا نادری را در این  لینک دنبال کنید. مثل برخی از هنرپیشه های این سریال، تصاویر پاریس گردی هایش را در استوری های طوفانی، تماشا کنید.

تیپ پاییزی فریبا نادری را در خیابان نوفل لوشاتو

(تیپ پاییزی فریبا نادری را در خیابان نوفل لوشاتو مشاهده میکنید. زیر این پست نوشت: گاهی سکوت، همیشه در  فشار زندگی شرافتی دارد که گفتن ندارد. شاید خداست . اندوهگین مشو، اگر یقین داری که روزی که در آغوشش می فشاردنت، پروانه میشوی. )

تیپ پاییزی سیما تیر انداز و فریبا نادری

(تیپ پاییزی سیما تیر انداز و فریبا نادری)

سیما تیر انداز که تا چندی پیش، با سریال هویلا مهران مدیری، در شبکه خانگی حضور داشت، با ستایش، شمار فالورهایش از مرز ۵۰۰ هزار نفر فرا تر رفت. سیما تیر انداز را در این  لینک دنبال کنید.

تصویری از کیک تولد سیما تیر انداز که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت

(تصویری از کیک تولد سیما تیر انداز که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت)

نرگس محمدی، با ۱.۴  میلیون فالور، محبوب ترین هنرپیشه این سریال در اینستاگرام است. او بیش از  ۱۰۰۰ پست منتشر کرده و بخشی از عکس هایش به همراه علی اوجی، همسر همیشه خندانش است. اینستاگرام ستایش در این لینک در دسترس است که تیک آبی دارد. با گشتی در اینستاگرامش، رهسپار تهران و پاریس و قبرس و . . . می شوید.

تصویر پست اینستاگرامی نرگس محمدی در پاییز تهران

(تصویر پست اینستاگرامی نرگس محمدی در پاییز تهران)

بازیگر نقش لیلا در سریال  ستایش، ۱۷  هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد. اینستاگرام نگار جوکار را در  این لینک دنبال کنید.

بازیگر نقش لیلا در سریال ستایش

سلفی نگار و دوست ایتالیایی اش

(سلفی نگار و دوست ایتالیایی اش)

مهدی سلوکی هم  ۱۰۴ هزار دنبال کننده  در اینستاگرامش دارد. صفحه او که مملو از  سلفی  با همسرش است را در این لینک مشاهده کنید.

مهدی سلوکی هم ۱۰۴ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد.

حتما بخوانید: شیک ترین لباس سلبریتی ها در اسکار ۲۰۱۹

همراه گرامی

اگر علاقمند این سریال هستید و درباره داستان، دیالوگ ها، میزانسن، دکوپاژ، گریم، صدابرداری، روایت داستان و هم  چنین زندگی بازیگران و عوامل این مجموعه تلویزیونی، نظری دارید، مراتب را محترمانه از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید. لینک این گفتار را از طریق کانال هایی که در شبکه های اجتماعی دارید، به اطلاع دوستان خود برسانید. یادتان باشد که بعضی از هنرپیشه های این سریال، تحصیلات آکادمیک سینمایی و هنری ندارند و دانش اموخته کلاس های بازیگری آزاد هستند. اگر عشق این کار را دارید، از همین فردا شروع کنید .. . . خیلی زود دیر میشه.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=157588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خیلی با حال بود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .