6

با این نوشیدنی صبحگاهی وزن خود را کاهش دهید

  • کد خبر : 198091
  • 26 دی 1398 - 3:00
با این نوشیدنی صبحگاهی وزن خود را کاهش دهید

تحقیق جدید نشان می‌دهد تنها مصرف چهار فنجان قهوه در روز می‌تواند به کاهش چربی‌های بدن کمک کند.

به گزارش عصر شهروند، یافته‌ها مربوط به مطالعه ۲۴ هفته‌ای است که تأثیر قهوه را بین ۱۲۶ مرد و زن دارای اضافه وزن در سنگاپور پیگیری کرده بود.

محققان مشاهده کردند افرادی که روزانه ۴ فنجان قهوه کافئین دار می‌نوشیدند در طول مدت ۶ ماه شاهد کاهش چهار درصدی چربی کل بدن‌شان بودند.

«دریک جانسون آلپرت»، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه هاروارد، در این باره می‌گوید: «ما از مشاهده کاهش وزن که عمدتاً ناشی از کاهش حجم چربی بود شگفت‌زده شدیم. این کاهش حجم چربی قهوه احتمالاً نتیجه واکنش متابولیک است که در آن، کافئین موجب تسریع فرایند متابولیک در افرادی می‌شود که قهوه می‌نوشند.»

با این حال محققان عنوان می‌کنند مصرف بیش از این اندازه قهوه موجب سردرد، پریشانی، تپش قلب و ناراحتی معده می‌شود.

مهر

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=198091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .