8

با رای اعضای شورا، لایحه اصلاح ساختار معاونت برنامه ریزی شهرداری سلب فوریت شد

  • کد خبر : 289167
  • 17 بهمن 1400 - 17:44
با رای اعضای شورا، لایحه اصلاح ساختار معاونت برنامه ریزی شهرداری سلب فوریت شد
اعضای شورای اسلامی شهر تهران رای به سلب فوریت بررسی لایحه اصلاح ساختار معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران دادند و معرفی اعضای پیشنهادی جهت عضویت در هیات عامل سازمان تاکسیرانی را از دستور خارج کردند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، در چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران بررسی لایحه ساختار معاونت برنامه ریزی در دستور کار  اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت، اما به دلیل نیاز بیشتر به بررسی و در اولویت قرار داشتن بررسی لایحه بودجه سال آینده شهرداری تهران از این لایحه سلب فوریت شد و برای بررسی بیشتر به صورت عادی به کمیسیون های شورا ارجاع داده شد.

همچنین در این جلسه بررسی لایحه شهرداری در مورد معرفی اعضای پیشنهادی جهت عضویت در هیات عامل سازمان تاکسیرانی روی میز بررسی قرار گرفت که پرویز سروری نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت:  امروز سرعت صحن شورا ، شهرداری را غافلگیر کرد و به همین دلیل معاون مربوطه نتوانسته در جلسه حضور یابد. اما شهرداری از این لایحه سلب فوریت کرده و در این شرایط از دستور خارج می شود.

در ادامه سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به این لایحه گفت: اگر قرار است لایحه ای در شورا بررسی شود خوب است که مدیران مربوطه نیز در صحن حاضر شوند و دیدارها تازه شود و اینگونه نباشد که آقایان نیایند.

بر همین اساس  این لایحه از دستور جلسه شورای اسلامی شهر تهران خارج شد.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=289167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .