3

با ۱۰۰ میلیون پول پیش کجای تهران اجاره کرد؟!

  • کد خبر : 297611
  • 03 مرداد 1402 - 13:25
با ۱۰۰ میلیون پول پیش کجای تهران اجاره کرد؟!
اگر برای رهن اولیه خانه در تهران فقط ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته اید اصلا نگران نباشید. با این مبلغ خانه هایی با متراژ مختلف و پرداخت اجاره بهای ماهیانه با مبالغ متفاوت در تمام نقاط پایتخت می توانید یک واحد اجاره کنید.

به گزارش عصرشهروند در اخبار اقتصادی ، اجاره یک واحد ۵۶ تا ۹۵ متری در تمام منطقه های تهران را بررسی کرده‌ایم و اگر ۱۰۰ میلیون تومان برای رهن اولیه در نظر گرفته اید و برای اجاره بهای ماهیانه محدودیت هایی دارید به سراغ خانه های شمال و غرب شهر نروید.

در صورتی که قصد اجاره خانه با این مبلغ در شمال تهران را دارید با ۵۰ میلیون تومان اجاره بهای ماهیانه در منطقه ولنجک می توانید یک واحد ۹۵ متری ۵ سال ساخت را اجاره کنید.

اگر غرب تهران را زیر نظر گرفته اید برای اجاره یک واحد ۷۵ متری در سعادت آباد که ۷ سال ساخت است باید ماهانه ۲۵ میلیون تومان پرداخت کنید.

در مرکز و میدان انقلاب به بودجه ماهیانه ۱۶ میلیون تومان نیازمند هستید تا یک آپارتمان ۶ سال ساخت ۵۷ متری اجاره کنید. در شرق تهران کمی مبالغ کمی قابل تحمل تر هستند و در خیابان پیروزی یک آپارتمان ۶۲ متری ۷ سال ساخت به اجاره بهای ماهیانه ۹ میلیون تومان نیازمند است.

از این رو جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای اجاره یک واحد ۵۶ تا ۹۵ متری در تمام مناطق تهران با امکانات متفاوت و با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان برای رهن اولیه کجا می توانید گزینه ایده آل خود را پیدا کنید.

با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .