9
معاون شهردار تهران:

برداشت «پل حافظ» به نوروز ۱۴۰۳ موکول شد

  • کد خبر : 295663
  • 26 فروردین 1402 - 18:27
برداشت «پل حافظ» به نوروز ۱۴۰۳ موکول شد
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه برداشت پل حافظ باید در ایام تعطیلات انجام شود، در صورت پایان و تأیید مطالعات، نوروز ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

به گزارش عصرشهروند، عباس شعبانی با بیان اینکه معاونت فنی و عمرانی شهرداری آمادگی داشت که برداشت پل حافظ در نوروز امسال عملیاتی شود، اظهار کرد: ما در این راستا استعلامی از معاونت حمل و نقل و ترافیک انجام دادیم، اما از ما برای مطالعات ترافیکی بیشتر زمان خواستند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همچنین خاطرنشان کرد: بر اساس آنچه معاونت حمل و ترافیک اعلام کرده، باید مطالعات ترافیکی بیشتری صورت بگیرد که بدانیم این منطقه آیا به زیرگذر نیاز دارد یا خیابان طالقانی باید دو طرفه شود یا خیر؟

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری در خصوص مباحث ترافیکی در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک است، یادآور شد: اگر این مطالعات به پایان رسیده بود، ما در ایام نوروز آماده بودیم و برداشت پل را انجام می‌دادیم.

شعبانی با اعلام اینکه اگر امسال مطالعات را تکمیل کنند و به ما ارائه دهند، نوروز سال آینده عملیات عمرانی آن انجام خواهد شد، گفت: برداشت پل فرصتی همچون تعطیلات نیاز دارد؛ چراکه نباید شهر با مشکلات ترافیکی ناشی از اجرای این پروژه مواجه شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=295663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .