5

بررسی حساب بانکی متقاضیان دریافت بسته معیشتی به صورت خودکار و رایانه ای است

  • کد خبر : 170048
  • 06 آذر 1398 - 15:21
بررسی حساب بانکی متقاضیان دریافت بسته معیشتی به صورت خودکار و رایانه ای است

دسترسی به اطلاعات بانکی به معنای ممیزی حساب و اطلاعات مالی توسط نیروی انسانی نیست، بلکه براساس آن درباره میزان درآمد افراد به صورت خودکار و رایانه‌ای تصمیم گیری می‌شود.

بررسی اطلاعات بانکی خانوار‌هایی که برای دریافت سبد حمایت معیشتی ثبت نام کردند به صورت خودکار و سیستمی انجام می‌شود.

پس از واریز آخرین دور سبد حمایت معیشتی دولت مقرر شد افرادی که خواهان دریافت این سبد هستند، درخواست خود را به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال کنند.

براساس آخرین آمار تا کنون ۵.۴ میلیون خانوار برای دریافت حمایت نقدی ثبت‌نام کرده‌اند و بر این اساس به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجازه داده‌اند وضعیت مالی خانوار را بررسی کند.

در این ارتباط، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (چهارشنبه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در انجام آزمون وسع، دسترسی به اطلاعات بانکی به معنای ممیزی حساب و اطلاعات مالی توسط نیروی انسانی نیست.

میزان

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=170048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .