8
در سیصدو نهمین جلسه تصویب شد:

بررسی طرح “جدا سازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان ها” با قید یک فوریت

  • کد خبر : 282825
  • 20 تیر 1400 - 14:24
بررسی طرح “جدا سازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان ها” با قید یک فوریت
اعضای شورای اسلامی شهر تهران با یک فوریت طرح "جدا سازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان های شهر تهران" موافقت کردند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، در سیصد و نهمین جلسه شورا بررسی یک فوریت طرح ” جدا سازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان های شهر تهران ” در دستور قرار گرفت.

در  همین راستا حجت نظری در توضیح این طرح گفت:  ما یک مشکل بسیار بزرگی داریم اینکه با وجود ممنوعیت حضور حیوانات در بوستان ها،  عملا در تمام بوستان ها حیوان گردی صورت می گیرد و حیوانات در کنار شهروندان حضور دارند. ولی ممکن است خیلی ها این اتفاق را دوست نداشته  و بنا به دلایلی فوبیا نسبت به حیوان داشته باشند و حتی حساسیت داشته باشند و این حساسیت ها چه برای بزرگسال و خردسال ممکن است وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: با این وجود آنچه که لازم است ما باید جایی برای بازی کودکان و حضور آرامش بخش خانواده ها را فراهم کنیم و  آنچه بسیار حائز اهمیت است باید امکانی برای همه شهروندان فراهم کنیم تا در فضاهای عمومی حضور داشته باشند. من خیلی از خانواده ها را می شناسم که برای حضور در بوستان ها وجود حیوانات مانع از حضورشان شده است.

نظری افزود: با این حال این طرح صرفا برای خردسالان است و اینکه هم از باب اجرای مصوبه شهر دوستدار کودک و هم از باب تامین سلامت شهروندان نیاز است این جدا سازی را داشته باشیم تا در بوستان های محلی امکان بازی با آرامش و لذات کودکان را فراهم کنیم.
در نهایت یک فوریت این طرح با ۱۹ رای موافق به تصویب رسید . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=282825

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .