20
رفیعی به عصر شهروند خبر داد؛

بررسی مشکلات لواسان و تپه سرخه در مجلس

  • کد خبر : 271205
  • 04 آبان 1399 - 8:37
بررسی مشکلات لواسان و تپه سرخه در مجلس
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس از پیگیری مشکلات لواسان و تپه سرخه خبر داد و گفت: ما در مجلس راهکارهایی را برای کاهش مشکلات این منطقه در نظر می‌گیریم.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس از پیگیری مشکلات لواسان و تپه سرخه خبر داد و گفت: ما در مجلس راهکارهایی را برای کاهش مشکلات این منطقه در نظر می‌گیریم.

سمیه رفیعی نماینده تهران، ری‌، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر شهروند با اشاره به مشکلات ساخت و سازهای در حاشیه کوهها و رودخانه ها در منطقه لواسان و تپه سرخه گفت: فراکسیون محیط مجلس مشکلات لواسان و تپه سرخه را پیگیری کرد و در حال بررسی راهکارهای کاهش این مشکلات هستیم.

وی با بیان اینکه مناطق اطراف تهران مشکلات خاص خود را دارد، افزود: باید این مشکلات را در راستای مختصات آنها بررسی کرد.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: لواسان خاستگاه کسانی شده که صاحب نفوذ هستند و با پول و دادن رشوه اقدامات خاصی را انجام می‌‌دهند. به عنوان مثال دیدیم که فردی با دادن پول مسیر رودخانه به سمت ویلای خود هدایت کرد.

رفیعی افزود: ما در مجلس پیگیر مشکلات مناطق تهران هستیم و امیدواریم نمایندگان در این زمینه کمک کنند.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=271205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .