4

برندگان فصل اول مسابقه «عصر جدید» این روز‌ها چه می‌کنند؟

  • کد خبر : 180392
  • 25 آذر 1398 - 16:58
برندگان فصل اول مسابقه «عصر جدید» این روز‌ها چه می‌کنند؟

چهار ماه از پایان فصل اول مسابقه «عصر جدید» می‌گذرد و شاید بد نباشد بدانید برگزیدگان این مسابقه این روز‌ها چه می‌کنند.

به گزارش عصر شهروند، حدود چهارماه از پایان فصل اول مسابقه «عصر جدید» و رقابت فینالیست‌های آن گذشته است. بعضی از استعداد‌های این مسابقه موفق شدند با حمایت شبکه سه در قاب تلویزیون دیده شوند و بعضی از آنان هم پا به صحنه تئاتر گذاشتند. تعداد زیادی از شرکت‌کننده‌ها هم که این روز‌ها نسبت به قبل چهره‌هایی شناخته‌شده‌تر به حساب می‌آیند، همچنان مشغول اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه مهارت و استعداد خاص خود هستند.

فاطمه عبادی نفر اول «عصر جدید»، اعتبار ۵۰۰ میلیونی برای پیشبرد هنرش را از برنامه دریافت کرد و در ماه محرم، در برنامه «چهلچراغ» که با اجرای مجتبی امینی از شبکه سه روی آنتن رفت، به عنوان تصویرگر حضور داشت.

او با استفاده از نقاشی‌های شنی خود، موضوعات مرتبط با عاشورا را به تصویر کشید و این روز‌ها در تدارک است آموزشگاه خود را در ماهشهر گسترش دهد.

محمد زارع آکروبات کار که برگزیده دوم «عصر جدید» شد، اعتبار ۲۰۰ میلیونی خود را دریافت کرده و به عنوان مربی در «عصر جدید» فعالیت می‌کند.

پارسا خائف نفر سوم برنامه «عصر جدید»، اعتبار ۱۰۰ میلیونی خود را برای تهیه آلبومش هزینه کرده و می‌کند و تیتراژ تلویزیونی مسابقه «میدون» را خواند.

سعید فتحی روشن شعبده باز و منتالیست، نفر چهارم «عصر جدید» بود که اعتبار ۷۵ میلیونی خود را دریافت و به همراه تیم تولید برنامه «بازیمون» در تدارک تولید این برنامه برای شبکه سه است.

دختران نینجا هم جزو استعداد‌های محبوب «عصر جدید» بودند که با مربیگری فریبا فرجی پور، رتبه پنجم را کسب کردند. آن‌ها هم اعتبار ۵۰ میلیونی خود را دریافت کردند و برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی برای شبکه ورزش آماده می‌شوند.

غیر از فینالیست‌ها، چند شرکت‌کننده دیگر در «عصر جدید» حضور داشتند که اجرا‌های خوبی داشتند و نظر مردم و داوران را هم جلب کردند. شکوفه عزیزی قرار است با سعید فتحی روشن در «بازیمون» همکاری داشته باشد.

علی جعفری معروف به علی قمی که در «عصر جدید» حاضر شد، با رأی مردم توانست جزو برندگان آرای مردمی باشد و این روز‌ها در مسابقه «میدون» حضور دارد و بیشتر برای جذابیت و تنوع، لحظاتی در «میدون» دیده می‌شود.

فاطمه رادمنش یکی از استعداد‌های بازیگری مسابقه «عصر جدید» هم در تله‌فیلم پلیسی «ایکس ری» ساخته سروش محمدزاده، در نقش یک شخصیت پلیس بازی کرده است. همچنین کیا رکنی در فیلم سینمایی «گربه سیاه» به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی بهرام رادان حضور پیدا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=180392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. عصر جدید برنامه ایی هست برای بهتر دیده شدن …امیدوارم ک تمام کسایی ک استعداد های خوبی دارن ولی دیده نشدن با این برنامه فوق العاده دیده بشن و پیشرفت کنن.. ب امید روزی ک در برنامه شرکت کنم و بتونم افتخار آفرین باشم واسه خانواده و شهرم…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .