15

برکناری یا استعفای جاوید ؟! سخنگوی شورا : بی خبرم!

  • کد خبر : 296590
  • 03 خرداد 1402 - 2:51
برکناری یا استعفای جاوید ؟! سخنگوی شورا : بی خبرم!
آیا معاون شهردار تهران برکنار شده است؟ در حالی اخبار غیررسمی حکایت از برکناری علیرضا جاوید؛ معاون شهردار تهران دارد که رئیس و سخنگوی شورای شهر تهران نسبت به این خبر اظهار بی‌اطلاعی کردند.

به گزارش عصرشهروند، طی روزهای گذشته اخبار غیررسمی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر برکناری علیرضا جاوید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران مطرح شده که مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران نسبت به این خبر واکنش نشان دادند.

مهدی چمران در حاشیه یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا علیرضا جاوید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از شهرداری تهران برکنار شده یا خیر گفت: در این زمینه نیز بنده اخبار غیر رسمی شنیده‌ام اما به صورت رسمی به بنده چیزی اعلام نشده است.

همچنین علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران نیز در پاسخ به اینکه آیا اطلاعی از برکناری جاوید از معاونت هماهنگ و امور مناطق شهرداری تهران دارید یا خیر گفت: در این زمینه بنده بی‌اطلاع هستم. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=296590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .