7

برگزاری جشنواره گل و گلاب در دریاچه چیتگر تهران

  • کد خبر : 296339
  • 23 اردیبهشت 1402 - 9:32
برگزاری جشنواره گل و گلاب در دریاچه چیتگر تهران
نوزدهمین جشنواره «گل و گلاب تهران» با هدف شناساندن ظرفیت‌های گردشگری منطقه ۲۲، ترویج فرهنگ‌های سنتی - اسلامی، آشنایی با سبک زندگی اقوام و ایجاد نشاط اجتماعی در دریاچه چیتگر برگزار می‌شود.

به گزارش عصرشهروند، همزمان با رویش گل‌های محمدی و برگزاری مراسم گلاب گیری در شهر کاشان، با برپایی بیش از ۵۰ غرفه فرهنگی، دریاچه شهدای خلیج فارس برای نخستین بار میزبان «جشنواره گل و گلاب» خواهد بود.
این جشنواره که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود، با برپایی مراسم سنتی گلاب‌گیری، نمایشگاه سوغات و صنایع دستی استان‌ها، برنامه‌های میدانی از جمله موسیقی محلی، بازی و مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان و… میزبان شهروندان است.

همچنین جنگ شادی جشنواره نیز هر شب از ساعت ۲۰ الی ۲۲ برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این جشنواره تا ۳ خرداد از ساعت ۱۱ تا ۲۲ به دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) مراجعه کنند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=296339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .