8

برگزاری کنسرت بزرگ آنلاین همراه اول در روبیکا و آیگپ

  • کد خبر : 276747
  • 11 بهمن 1399 - 11:58
برگزاری کنسرت بزرگ آنلاین همراه اول در روبیکا و آیگپ
اپراتور اول تلفن‌همراه کشور به‌مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و دهه مبارک فجر و در راستای مسؤوليت اجتماعی و ایجاد فضای شادی و سرگرمی در روزهای سخت کرونایی، کنسرت آنلاینی با حضور دو هنرمند برجسته موسیقی سنتی و پاپ کشور برگزار می‌کند.

این کنسرت آنلاین از طریق اپلیکیشن‌های «روبیکا» به نشانی https://go.rubika.ir/mci و «آیگپ» به نشانی https://igap.net/www_mci_ir به‌صورت رایگان پخش می‌شود .

سالار عقیلی خواننده برجسته موسیقی سنتی از ساعت ٢١ روز سه‌شنبه ١۴ بهمن و فرزاد فرزین خواننده برجسته موسیقی پاپ از ساعت ٢۱ روز چهارشنبه ١۵ بهمن‌ماه هنرنمایی می‌کنند .

سالار عقیلی قطعاتی نظیر «ایران»، «تنها می‌مانم»، «خوشه چین»، «مادر»، «چه بگویم»، «به من بسپار دستت را » ، « وطنم ای شکوه پابرجا» و «نگار» و فرزاد فرزین نیز قطعاتی نظیر «کجا دنبالت بگردم»، «شانزلیزه»، «آینده»، «ماه عسل» و «نفس» را اجرا خواهند کرد .

با تمهیدات همراه اول، کنسرت آنلاین « سالار عقیلی » و « فرزاد فرزین » برای تمام کاربران اینترنت در کشور رایگان است . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=276747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .