9

بهبود رفتار تهرانی ها در عدم رهاکردن ماسک و دستکش در معابر

  • کد خبر : 264413
  • 11 مرداد 1399 - 8:10
بهبود رفتار تهرانی ها در عدم رهاکردن ماسک و دستکش در معابر
رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران از بهبود رفتار مردم تهران در عدم رهاسازی ماسک و دستکش در معابر عمومی خبرداد.

عصرشهروند — ناهید خداکرمی در گفت و گویی در خصوص وضعیت سلامت پاکبانان و تطهیر کنندگان سازمان بهشت زهرا(س) گفت: پس از شیوع کرونا از آن جایی که پاکبانان سازمان پسماند و تطهیر کنندگان سازمان بهشت زهرا(س) بیشترین تماس را با عوامل گسترش کرونا ویروس داشتند، دستور العمل دقیقی برای آنها تدوین کردیم.

وی با بیان این که در محله‌های اسکان کارگری، پروتکل‌های دقیقی برای عدم گسترش شیوع کرونا تدوین و اجرایی شد، اظهار کرد: خوشبختانه با این که پاکبانان و تطهیر کنندگان در خط مقدم کرونا در شهرداری قرار داشتند؛ اما آمار ابتلای آنها به کرونا در حد صفر است. در حالی که در سازمان پسماند مدیر عامل و ۱۲ نفر از کادر اداری به کرونا ویروس مبتلا شدند و خوشبختانه گزارشی از ابتلای پاکبانان چه در سطح معابر و چه کارگران آرادکوه نداشتیم.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشکر از مردم تهران بابت رعایت بهداشت در پسماند بهداشتی گفت: بررسی‌ها و همچنین گفته‌های پاکبانان نشان می‌دهد که مردم کمتر اقدام به رها کردن ماسک و دستکش در سطل‌های زباله و وسط خیابان می‌کنند و ضمن تشکر از مردم از آنها می‌خواهیم که همچنان ماسک و دستکش های استفاده شده خود را در داخل یک کیسه جداگانه در میان زباله‌های عادی قرار دهند./منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=264413

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .