5

به روز شدن پرداخت حقوق سرباز معلم‌ها از مهر ۹۸

  • کد خبر : 115298
  • 29 مرداد 1398 - 9:29
به روز شدن پرداخت حقوق سرباز معلم‌ها از مهر ۹۸

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از ساماندهی وضعیت حقوق و بیمه سربازان از مهر ۹۸ خبر داد.

سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح،درباره وضعیت جذب سرباز معلمان با اشاره به کاهش موالید ذکور اظهار کرد: با توجه به این شرایط در سهمیه دستگاه‌های دولتی محدودیت گذاشتیم چراکه تمام نیاز آنها را نمی‌توانیم تامین کنیم.

او ادامه داد: بنا بر توافقاتی که امسال با وزارت آموزش و پرورش داشتیم حدود سه هزار سهمیه در نظر گرفتیم البته حدود ۵۰-۶۰ نفر دیگر هم به این تعداد اضافه شد.

سردار کمالی با اشاره به اینکه حکم سرباز معلمان پایان شهریور به دست آنها می‌رسد، بیان کرد: با توجه به اینکه سرباز معلمان باید از مهر سر کلاس باشند؛ دوره‌های آموزشی برای آنها از نیمه مردادماه تشکیل شده و آموزش‌های نظامی و تخصصی برای این سربازان در حال انجام است.

تمهیدات برای پرداخت به موقع سربازمعلمان

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح درباره وضعیت پرداخت حقوق سرباز معلمان گفت: حقوق سربازانی که مامور می‌شوند، از طریق دستگاه‌های دولتی باید پرداخت شود و در نیروهای مسلح پرداخت کاملا به موقع است.

او افزود: در دستگاه‌های دولتی مختلف با توجه به اینکه هر دستگاه شرایط خاص خود را دارد، در مواردی پرداخت حقوق با تاخیر انجام می‌شود.

سردار کمالی ادامه داد: البته با وزرات آموزش و پرورش توافق‌نامه‌ای در چند بند منعقد کردیم که براساس آن پرداخت حقوق به موقع و برابر قانون باشد، سربازان و خانواده هایشان حتما بیمه شوند و هزینه های اسکان و خوراک سرباز از سوی آموزش و پرورش تامین شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۴۰ دستگاه از خدمت سربازان استفاده می‌کنند، گفت: سرباز معلم، سرباز مربی، سرباز هیئت علمی، تعاون یار و مواردی دیگر از این دست که بنا بر ماموریت دستگاه‌های مختلف به کار گرفته می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=115298

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .