3

بودجه‌ای برای حق‌التدریس طرح تعمیق یادگیری پیش‌بینی نشده است

  • کد خبر : 298249
  • 12 شهریور 1402 - 14:50
بودجه‌ای برای حق‌التدریس طرح تعمیق یادگیری پیش‌بینی نشده است
معلمانی که در طرح تعمیق و تثبیت یادگیری تدریس داشتند، خواهان پرداخت حق‌التدریس خود پس از یکسال هستند، اما در این خصوص معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش اعلام کرد که هنوز در قانون بودجه‌ای برای این موضوع پیش‌بینی نشده است.

به گزارش عصر شهروند در اخبار آموزش پرورش، پس از بازگشت دانش‌آموزان به کلاس‌های درس پس از ۲ سال آموزش مجازی به دلیل شیوع ویروس کرونا و افت تحصیلی دانش‌آموزان در این مدت، طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی دانش آموزان مطرح شد.

و این طرح برای دوره‌های ابتدائی، اول متوسطه و دوم متوسطه (نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) در تابستان ۱۴۰۱ اجرا شد و بسیاری از معلمان به صورت حق‌التدریس این آموزش را انجام دادند.

اما اکنون پس از گذشت یکسال از این اقدام، بسیاری از معلمان در استان‌های مختلف کشور در تماس‌های مکرر با خبرگزاری ایرنا از پرداخت نشدن هزینه حق‌التدریس خود برای این طرح گلایه داشتند.

آنها مدعی هستند که بیش از ۵۰ ساعت آموزش داده‌اند و اکنون پس از یک سال که از ارزش پول آنها کاسته شده است، بازهم خبری از پرداخت نیست.

در این راستا، صادق ستاری فرد معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه ایرنا درباره پرداخت فعالیت معلمان حق‌التدریس برای طرح تثبیت یادگیری اظهار کرد: طرح تثبیت و تعمیق یادگیری مصوبه ستاد ملی کرونا بود که ردیفی در قانون بودجه برای آن پیش‌بینی نشد.

وی افزود: تاکنون سازمان برنامه بودجه به دلیل پیش‌بینی نشدن در قانون، بودجه‌ای برای آن تخصیص نداده است، بنابراین درحال پیگیری و راه‌حل قانونی برای حل این مسئله و پرداخت مطالبات فرهنگیان هستیم.   منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298249

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .