4

بیشترین مشترکان اینترنت پرسرعت موبایل در کدام اپراتور است؟

  • کد خبر : 272628
  • 21 آبان 1399 - 15:20
بیشترین مشترکان اینترنت پرسرعت موبایل در کدام اپراتور است؟
گزارش کیفیت اینترنت کشور با نگاهی به «ایران در مسیر هوشمندی» منتشر و اپراتورهای تلفن همراه کشور براساس بزرگی شبکه اینترنت طبقه‌بندی شدند.

به گزارش عصرشهروند ، نگاهی اجمالی به گزارش «کیفیت اینترنت ایران » در نیمه نخست سال ۱۳۹۹ که توسط رگولاتوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شده است، نشان می‌دهد که در مجموع ۸۶،۰۱۰،۵۲۱ اشتراک اینترنت ثابت و سیار در کشور وجود دارد.

از مجموع این اشتراکات، حدود ۸۹ درصد مربوط به «اشتراک اینترنت موبایل» است که ۷۶،۵۳۱،۱۸۰ مشترک را شامل می‌شود.

در بین تمامی اشتراکات اینترنت موبایل ، «همراه اول» با در اختیار داشتن ۳۷،۸۲۰،۷۴۹ اشتراک پرسرعت اینترنت توانسته سهم بازار ۵۰ درصدی در این بخش را به دست آورد. «ایرانسل» به عنوان اپراتور دوم با ۳۵،۴۵۷،۵۵۱ مشترک به سهم بازار ۴۶ درصدی دست پیدا کرده و در نهایت هم «رایتل» سهم بازار ۴ درصدی ثبت کرده است.

بیشترین مشترکان اینترنت پرسرعت موبایل

 

منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=272628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .