54
زندگینامه محسن پیرهادی

محرمانه‌های محسن پیرهادی : از شورای شهر و دبیر کلی حزب تا نمایندگی مجلس

  • کد خبر : 168490
  • 10 فروردین 1400 - 6:32
محرمانه‌های محسن پیرهادی : از شورای شهر و دبیر کلی حزب تا نمایندگی مجلس
گزارشی از بیوگرافی محسن پیرهادی را در عصر شهروند می خوانید .

محسن پیرهادی ، متولد مرداد ماه سال ۱۳۵۹ در تهران، دانش آموخته دوره کارشناسی دین و ادیان و دکترای روابط بین المللی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران و نویسنده ۳ کتاب در حوزه نظامی و دیپلماسی است. او در چهارمین دوره شورای شهر تهران با قرارگیری در لیست امیدآبادگران، به همراه مهدی چمران و مرتضی طلایی، به پارلمان شهری رفت و تا سال ۱۳۹۶، عضو هیات رئیسه بود. قرارگیری نام او در فهرست دریافت کنندگان املاک نجومی شهرداری تهران سبب واکنش قالیباف و دادستان تهران شد ولی از این اتهام، مبرا شد. ۹ خرداد ۱۳۹۷ جایگزین مرتضی نبوی، مدیرمسئول سابق روزنامه رسالت شد. ایشان صاحب امتیاز  هفته نام «شهر امید» نیر محسوب شده و اخیرا به عنوان سخنگوی شورای ائتلاف جریان های ارزشی انتخاب شد و قصد دارد تا با جریان «مجلس نو»، در انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم، حضور یابد.

گزارش امروز عصر شهروند ، نگاهی داشته به فعالیت های رسانه ای و خبری و مجازی دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت .

درباره محسن پیرهادی

محسن پیرهادی در سال ۱۳۹۲ در فهرست منتخب گروه آبادگران اسلامی قرار گرفته و به شورای شهر چهارم رفت. در دوره پنجم شورای شهر، لیست امید اصلاح طلبان، همه ۲۱ کرسی شورای شهر پایتخت را از آن خود کرد تا هم دوره ای های محسن پیرهادی در دوره چهارم، منتظر خرداد ۱۴۰۰ باشند تا شانس ورود به پارلمان شهری را بیازمایند .

محسن پیرهادی که در انتخابات ۲ اسفند ۹۸ در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در فهرست اصولگرایان قرار گرفت و برای نخستین بار روی صندلی سبز پارلمان ملت نشست، توانست عضویت در هیات رئیسه مجلس انقلابی را بدست آورد.

اواخر اسفند ۹۸ بود که محسن پیرهادی در توییترش نوشت که دکتر محمد باقر قالیباف در پاسخ به توصیه ها برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، قصد ترک مجلس را نداشته و بنای کاندیداتوری ندارد. محسن پیرهادی گفته بود که احتمالا با حضور آیت الله رئیسی (رئیس قوه قضاییه) در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، رئیس مجلس احتمالا آمادگی کمک به ایشان را دارد.

البته در روزهای آغازین سال ۱۴۰۰ شمسی، برخی رسانه ها، گمانه زنی ها درباره منتفی بودن حضور قالیباف در رقابت های انتخابات ۱۴۰۰ شمسی را رد کرده اند. باید منتظر اردیبهشت ماه و زمان ثبت نام نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود تا ببینیم قالیباف خواهد آمد یا خیر.

محسن پیرهادی در سال ۹۹، از مانیفست نو اصولگرایی رونمایی کرد. او گفته بود که ضمن انتقاد با جمنا، جلسات مشترک با آن ها برگزار می کنیم. محسن پیرهادی با رای اعضای شورای ائتلاف جریان های انقلابی، سخنگوی شورای ائتلاف جریان های انقلابی شد و هم چنان در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، در این سمت قرار دارد.

محسن پیرهادی ، تا کنون چند کتاب تالیف و منتشر کرده است اما به نظر نمی رسد ترافیک کاری در کسوت عضو هیات رئیسه مجلس انقلابی به ایشان فرصت بدهد تا کتاب دیگری را آماده انتشار کند.

پیرهادی نماینده تهران در مجلس


۲۲ تیر ۱۳۹۹

محسن پیرهادی رئیس فراکسیون شوراها، مدیریت شهری و روستایی شد

ادامه این خبر را اینجا بخوانید


اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره فعالیت های  این اصولگرای سیاسی جوان دارید، نظرات خود را از طریق بخش کامنت به صورت محترمانه با ما به اشتراک بگذارید. تلگرام  محسن پیرهادی ، محفلی برای آشنایی با نظرات وی در این شبکه است  و وی را در توییتر به این آدرس میتوانید دنبال کنید .  محسن پیرهادی حضوری در فیس بوک نداشته و ۱۰ هزار فالوئر در اینستاگرام دارد.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: با اعضاء دوره پنجم شورای اسلامی شهر  تهران آشنا شویم

محرمانه‌های محسن پیرهادی : از شورای شهر تا املاک نجومی

بیوگرافی محسن پیرهادی

محسن پیرهادی ، از معروف ترین اصولگرایان شورای اسلامی شهر تهران در دوره چهارم است. او، سخنگوی شورای ائتلاف اصولگریان در سال ۱۳۹۸ شد.  دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی، از چهره های جوان اصولگرایی در دهه نود هجری شمسی بوده و به نظر می رسد که با تحولات امروز ایران، بایستی از او و دوستانش در انتخابات شورای شهر ششم که مصادف به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ هجری شمسی است، بسیار شنید.

محسن پیرهادی مثل برخی از اعضاء شورای اسلامی دوره پنجم و نمایندگان جوان دوره دهم مجلس شورای اسلامی که با فهرست ائتلاف امید اصلاح طلبان،‌ روانه پارلمان ملت و پارلمان تهرانی ها شدند، از چهره های جوان و فعال  سیاسی کشور است که مرداد ماه سال ۱۳۹۵ در تهران متولد شد.

محسن پیرهادی ، جوان همیشه خندان عالم سیاست از جبهه اصول گرایان، سابقه مدیرمسئولی روزنامه رسالت را نیز در کارنامه دارد. او را باید مثل مهرداد بذرپاش از جوان های موفق سال های اخیر دانست که در حالی که زیر ۳۵ سال سن داشتند، مسئولیت های مهمی را تجربه کردند.

بیوگرافی محسن پیرهادی

محسن پیرهادی در شورای اسلامی شهر تهران

محسن پیرهادی ، در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، به  عنوان منشی، عضو هیات رئیسه بود. این دوره، از سال  ۱۳۹۲ آغاز و پایانش مصادف شد با انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم که لیست امید اصلاح  طلبان، با پیروزی در شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری بدست آورد.

محسن پیرهادی در شورای اسلامی شهر تهران

محسن پیرهادی ، در رشته کارشناسی ادیان و عرفان تحصیل کرده و بر خلاف بسیاری از اعضاء دوره پنجم شورای شهرتهران، تحصیلات مهندسی ندارد. او مقطع کارشناسی ارشد و دکترا را نیز پیش از ورود به شورای شهر تهران، در دانشگاه علامه طباطبایی به اتمام رساند و از چهره های باسواد جوان اردوگاه اصلاح طلبان در حوزه مطالعات دیپلماسی به شمار می رود.

محسن پیرهادی زیر این عکس در اینستاگرامش نوشته بود: «خوشا راهی که پایانش تو باشی»

( محسن پیرهادی زیر این عکس در اینستاگرامش نوشته بود: «خوشا راهی که پایانش تو باشی» )

دکتر محسن پیرهادی ، در زمان محمد باقر قالیباف، سمت های مختلفی را تجربه کرده که از آن جمله می توان بر معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مناطق مختلف (منطقه ۳ و منطقه ۷) اشاره  کرد.  او همزمان، مدیر امور اجتماعی و فرهنگی شورای اصناف  کشور نیز بود و در سازمان بسیج  شهرداری تهران، نقش آفرینی می کرد.

محسن پیرهادی ، مثل مهرداد بذرپاش،  صاحب امتیاز  یک نشریه (هفته نامه شهر امید) بوده و دستی بر آتش سایبر دیپلماسی و تولید محتوا در فضای سایبر از طریق پایگاه خبری پارس نیوز دارد. او به عنوان مدیرمسئول روزنامه اصول گرا و پر سابقه  رسالت، بخشی از جریان محتوا سازی اردوگاه اصولگرایان را هدایت می کند.

محسن پیرهادی در کنار پسرش محمد

( محسن پیرهادی در کنار پسرش محمد)

محسن پیرهادی ، از اعضاء نزدیک به گروه آبادگران اسلامی است و در سال ۱۳۹۲، همراه با  فهرست منتخب و نهایی این گروه، به شورای شهر دوره چهارم راه یافت.

محسن پیرهادی در چهارمین انتخابات شورای شهر تهران

محسن پیرهادی در چهارمین انتخابات شورای شهر  تهران، پس از مهندس مهدی چمران، سردار مرتضی طلایی، ابوالفضل قناعتی، نفر چهارم  شد. او بر خلاف نفرات قبلی، سابقه عضویت در شورای اسلامی پایتخت را در کارنامه  نداشت. او معقد بود که انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران، بایستی مستقل برگزار می شد و همزمانی آن با انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم، کار صحیحی نبود.

محسن پیردهای در زمان فعالیت پر فراز و نشیب در شورای شهر

محسن پیرهادی در زمان فعالیت پر فراز و نشیب در شورای شهر دوره چهارم که با دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد و امادگی قالیباف  برای  نامزدی مجدد انتخابات ریاست جمهوری همراه شده بود، ریاست کمیته نظارت و حقوقی شورای  اسلامی شهر تهران را بر عهده داشت و یکی از اعضاء کمیسیون بند ۲۰ نیز  محسوب می شود.

او نخستین دبیر طرح ملی ضیافت و مدیر مالی سابق دانشکده جهانگردی سازمان ایرانگردی نیز محسوب می شود.

محسن پیرهادی در کنار رئیسی

سوابق تحصیلی و تدریسی محسن پیرهادی

محسن پیرهادی از زمان اخذ مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی، وارد تدریس در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور شد. وی، با گروه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی در معاونت دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی همکاری کرد و مسئول این گروه شد. او سابقه تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی و واحدهایی از دانشگاه پیام نور در تهران را در کارنامه دارد.

سوابق تحصیلی و تدریسی محسن پیرهادی

دانشکده خبر وابسته به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، یکی از مقصدهای آکادمیک بود که محسن پیرهادی  در آن فعالیت داشت. تدریس در واحدهای مربوط به جهاد دانشگاهی، از دیگر فعالیت های محسن پیرهادی در موسسات آموزش عالی پایتخت محسوب می شود.

محسن پیرهادی در دانشکده خبر فعالیت داشت.

محسن پیرهادی و املاک نجومی

در سال ۱۳۹۵، در آستانه انتخابات هیات رئیسه شورای  اسلامی شهر تهران در دوره چهارم  و چند هفته پس از انتشار فیش های نجومی برخی از مسئولان نزدیک به دولت، نامه ای حاوی سوالات سازمان بازرسی کل کشور از شهرداری تهران مبنی بر واگذاری تعدادی واحد مسکونی به مدیران شهرداری منتشر شد.

محسن پیرهادی و املاک نجومی

یاشار  سلطانی، فردی بود که در افشاگری درباره املاک نجومی در دوران ریاست قالیباف، جریان رسانه ای را هدایت کرد. یاشار سلطانی بنا به گفته محسن پیرهادی در آن زمان، میزان تخلف را ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده بود در حالی که میزان واگذاری ها، ۶۰  میلیارد ریال بود. دادستان تهران بعدا اعلام کردکه اساسا تخلفی رخ نداده است.

حتما بخوانید: همه چیز درباره دکتر صادقی: نماینده افشاگر تهران در مجلس

اما ۱۸۰ مدیر شهرداری از جمله محسن پیرهادی در پیکان انتقادات رسانه ها قرار گرفتند. قرارگیری نام محسن پیرهادی در لیست اسامی دریافت کنندگان املاک شهرداری تهران، بازتاب های فراوانی داشت. در لیست واگذاری  ها که همان سال  منتشر شد،  محسن پیرهادی ، ملکی در  تهران را که ۱۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون  ریال قیمت گذاری شده بود را با ۱۵ درصد تخفیف به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۲۴۴میلیون و ۹۹۰ هزار ریال  دریافت کرد. اعضاء شورای شهر، از طریق اداره کل ارتباطات و بین المللی شورای شهر، چنین موضوعی را در ۶  شهریور ۱۳۹۵ تکذیب کردند.

واگذاری املاک نجومی به پیرهادی و ساعی و شماری از اعضاء شورای شهر تهران

شهردار تهران درباره واگذاری املاک نجومی به پیرهادی و ساعی و شماری از اعضاء شورای شهر تهران ۱۱  آبان ۱۳۹۵ در جلسه شماره  ۳۰۲ شورای شهر گفته بود که به هیچ یک از اعضاء شورای شهر، امتیاز واگذاری املاک نداده است و فقط به خاطر قهرمانی هادی ساعی در سال ۲۰۰۸ میلادی در المپیک، به وی آپارتمان هدیه شده است آن هم با پرداخت ۲ میلیارد ریال.

قالیباف درباره واگذاری آپارتمانی به محسن پیرهادی هم گفته بود که او،، ۱۵  سال سابقه کار در شهرداری دارد وعضو تعاونی است و زمینی به او داده شده که وقفی است و او اعلام کرد که در این زمین، زندگی نمی کند.

تالیفات محسن پیرهادی

محسن پیرهادی از معدود اعضاء شورای اسلامی شهر تهران در دوره  چهارم بود که دست به قلم بوده و تالیفاتی را منتشر  کرده بود. البته پس از بیرون آمدن از شورای شهر، تا پاییز  ۹۸، شاهد انتشار کتاب جدیدی  از وی نبودیم.

  • کتاب پهپاد سیاه، همه  چیز درباره  هواپیمای جاسوسی آر کیو ۱۷۰ آمریکا. نوشته محسن پیرهادی . نشر سروش ملل در سال ۱۳۹۱
  • کتاب تاملی پیرامون امنیت و امنیت بین المللی: مجموعه مقالات از جمله مقاله محسن پیرهادی . گردآورنده غلام علی چنگی زاده. زیر  نظر معاونت پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی. با ویراستاری اصغر اسمعیلی. نشر دانشگاه علامه  طباطبایی  سال ۱۳۹۷
  • کتاب توسعه اقدامات غیر بازداشتی در اسناد بین امللی حقوق بشر و مقررات ایران. نوشته محسن پیرهادی و صابر شیخ الاسلامی.  نشر  سروش  ملل سال ۱۳۹۵ تهران

تالیفات محسن پیرهادی

اینستاگردی با محسن پیرهادی

محسن پیرهادی بر خلاف بسیاری از چهره های دوره پنجم شورای شهر و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره دهم، حضور خیلی فعالی در اینستاگرام و توییتر و تلگرام ندارد و با وجود حضور چند سال در این شبکه ها، صرفا تا در اینستاگرامش، حدود ۲۴۰ پست به اشتراک گذاشته و ۹۰۰۰ دنبال کننده دارد.

اینستاگرام محسن پیرهادی را در این لینک دنبال کنید. سایت pirhadi.net که درگاه اختصاصی او محسوب می شود، مدتی  است که غیر فعال شده و تا لحظه تنظیم این گزارش، در دسترس نبود.  دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت و مدیرمسئول روزنامه رسالت، حضور فعالی در اینستاگرام ندارد که به نظر می رسد باید ساییر دیپلماسی را جدی تر بگیرد.

اینستاگردی با محسن پیرهادی

عکسی که  در بالا مشاهده می کنید، محسن پیرهادی آن را ساعاتی پیش از قطع سراسری اینترنت در ایران در  هفته پایانی آبان ماه سال ۱۳۹۸ منتشر کرد و تصویر صفحه اول روزنامه رسالت را در آیان ماه به نمایش می گذارد. او درباره این عکس نوشت که مسجد یکی، مناره یکی و اذان یکی است. قبله یکی، کتاب  یکی و آرمان یکی.

پستی که با لایک صدها تن از همفکران و هواداران محسن پیرهادی  همراه شد.

یکی از پست های جنجالی اینستاگرامی محسن پیرهادی

تصویر بالا، یکی از پست های جنجالی اینستاگرامی محسن پیرهادی را به نمایش می گذارد که وی، بخش  هایی از ویدیوی مربوط به اظهارات محمد باقر قالیباف، شهردار سابق تهران و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام  را به اشتراک گذاشت و زیرش نوشت: مجلس نو نباید بر در همان پاشنه بچرخد.

محسن پیرهادی برای دیده شدن بیش  تر این ویدیو، از هشتگ های:  قالیباف، نو اصولگرایی و جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی استفاده کرد که از هشتگ های محبوب اصولگرایان در اینستاگرام محسوب می شود.

پستی که با لایک صدها تن از همفکران و هواداران محسن پیرهادی همراه شد.

یکی از اینستانوشته های پر بازتاب محسن پیرهادی را درعکس بالا مشاهده می کنید که مربوط به ۱۹ مارچ ۲۰۱۹ میلادی است. او نامه ای به دکتر علی عسگری، رئیس سازمان صدا و سیما نوشت و متن آن را در اینستاگرامش بازنشر دارد.

او به آقای علی  عسگری، درباره انتصاب علی فروغی (پسر باجناق دکتر غلامعلی حداد عادل به  ریاست شبکه ۳) و چالش ها با دکتر عادل فردوسی پور (مجری برنامه پربیننده برنامه ۹۰ شبکه ۳ سیما)، توضیحاتی ارائه کرد و آن  را «راه سوم برای شبکه۳» نامید.  او از علی عسگری خواست که نگاه دشمن به عادل فردوسی پور نداشته باشد و برای مخاطبانش، ارزش قائل شود و سرمایه اجتماعی عادل فردوسی پور را نزد افکار عمومی، جدی بگیرد.

محسن پیرهادی درباره علی فروغی، مدیر جوان دهه هفتادی شبکه ۳ سیما گفته بود که او را سالهاست که می شناسم و بی انصافی است که توان مندی های این جوان را نادیده بگیریم. . .. او درباره علی فروغی که در سال  ۹۷ و ۹۸ به عنوان ژن خوب رسانه از نگاه فعالان شبکه های  اجتماعی و رسانه های دیجیتالی نامیده شده گفته بود که ایشان، از زمان حضورش در شبکه ۳، تحول آفرین  بوده است.

 

واکنش محسن پیرهادی است به انتخاب قاضی القضات عصر پسا لاریجانی

اواخر  سال ۱۳۹۷ بود که سید ابراهیم رئیسی، به ریاست قوه قضاییه منصوب شد. عکس بالا، واکنش محسن پیرهادی است به انتخاب قاضی القضات عصر پسا لاریجانی که او را فردی  فقیه، دانشمند و با تجربه و امانت دار خطاب کرد. او ضمن تبریک این مسئولیت، از هشتگ رئیسی و عدالت برای دیده شدن بهتر و بیش تر این پست استفاده کرد. هشتگ عدالت، از جمله هشتگ های محبوب در سال های اخیر است که کاربران شبکه های اجتماعی ایرانیان برای انعکاس اعتراض خود به بی عدالتی و فساد، زیر پست های خود قرار می دهند.

واکنش اینستاگرامی محسن پیرهادی به توچال گردی حسن روحانی

عکس بالا، واکنش اینستاگرامی محسن پیرهادی است به توچال گردی حسن روحانی در تابستان سال ۱۳۹۷ که بازتاب های گسترده ای در رسانه ها به خصوص روزنامه های اصولگرایان از جمله روزنامه رسالت داشت. محسن پیرهادی در  سرمقاله روزنامه رسالت درباره توچال گردی روحانی نوشت:

«این حق خوزستان نیست». او گفت که وقتی مردم یک استان، با مشکل آب آشامیدنی مواجه  هستند و آب خوردن ندارند، رئیس جمهور و هیات همراه این گونه برای خود برنامه تفریحی هماهنگ می کنند یا حتی نمایندگان مجلس به تعطیلات می روند.

محسن پیرهادی که علاقه زیادی به هشتگ های اعتراضی دارد، زیر این پست نیز  از هشتگ خوزستان، آب و آبادان و توچال استفاده کرد.

اینستانوشته محسن پیرهادی به مناسبت هفته بسیج در سال ۱۳۹۷

عکس بالا، اینستانوشته محسن پیرهادی به مناسبت هفته بسیج در سال ۱۳۹۷ است. او از  این که به جمع دوستان بسیجی اش رفته خرسند است. او گفت که : بسیجیان عزیز، دست بوس شما هستیم. او از هشتگ بسیج استفاده کرد.

روایت محسن پیرهادی از اربعین سال ۱۳۹۶

عکس  بالا، روایت محسن پیرهادی  از اربعین  سال ۱۳۹۶ است که در عمود ۸۲۸ و موکب صاحب الزمان در جاده نجف به کریلا، نوکری زوار ابا عبدالله را انجام داد و یکی از مهمانانش، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور بود.

محسن پیرهادی در موکب داری در عراق

محسن پیرهادی در موکب داری در عراق، مهمانانی ویژه داشت چون دکتر صفارهرندی، وزیر  ارشاد عصر احمدی نژاد.

واکنش اینستاگرامی محسن پیرهادی به ترور ناکام تروریست ها

این هم واکنش اینستاگرامی محسن پیرهادی به ترور ناکام تروریست ها در مجلس شورای اسلامی و روایت او از نعمتان مجهولتان، والصحه والامان.  . . .

حتما بخوانید: همه چیز درباره علی لاریجانی : رئیس مجلس شورای اسلامی

مواضع محسن پیرهادی

محسن پیرهادی در یک دهه اخیر،  در قامت سخنگوی جریان های نزدیک به اصولگرایان و هم چنین مدیرمسئول رسالت و صبح  امید، گفت و گوهایی با رسانه ها کرده است که تیتروار در این گزارش ، مرور می کنیم:

  • ستاد فراخون «مجلس نو» محمد باقر قالیباف، در جمعیت پیشرفت و عدالت تشکیل شده و به دنبال جوانانی با سوابق موفق دانشگاهی و اجرایی هستیم و معتقدیم که تخریب ها علیه  قالیباف به ضد خود بدل می شود.
  • اصول گرایان باید اشتباهات خود را قبول کنند.
  • در محله خاک سفید، مجموعه فرهنگی احداث می شود و رفع گره های ترافیکی محله « شمیران نو »، برنامه شورای چهارم است.
  • تاسف آور است که بخش بزرگی از مردم، سخنگو ندارند.
  • اصلاح طلبان، اهل « بگم بگم » شدند.
  • راهبرد « ویرانه نمایی » نخ نما شده است.
  • اصلاخ طلبان، با اختلافات درونی مواجه شده اند.
  • انتخابات شوراها، نباید به انتخابات ریاست جمهوری همزمان می شد.
  • انتخابات شورای شهر پنجم را فرصتی نو برای محک ایده های نامزدهای انتخابات می دانم.

حتما بخوانید: همه چیز درباره یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

مواضع محسن پیرهادی

 

ماجرای دعوای محسن پیرهادی و میرسلیم چه بود؟

ماجرا از آنجا شروع شد که محسن پیرهادی حامی اصلی طرحی در مجلس شد که روز شنبه را بجای پنجشنبه تعطیل می کرد. محسن پیرهادی با این استدلال هماهنگی بیشتر با کشورهای جهان مراودات بین المللی را نسهیل می کند. در عین حال تعطیلی روز جمعه اهمیت دارد و جابجایی تعطیلی پنجشنبه با شنبه مشکل شرعی ندارد. اما مخالفان این طرح استدلال می کردند تعطیلی روز شنبه شباهت با تعطیلی یهودیان دارد!

مصطفی میرسلیم به عنوان یکی از مخالفان ، توییتی منتشر کرد و با کنایه به محسن پیرهادی ، تعطیلی روز شنبه را نه به یهودیت بلکه به رژیم اشغالگر قدس یعنی اسرائیل نسبت داد!

در مقابل محسن پیرهادی هم پاسخ میرسلیم را در توییتر داد.

 برای اطلاع بیشتر از این موضوع اینجا را بخوانید

همراه گرامی

اگر شما هم از دوستان و آشنایان و ارادتمندان یا منتقدان آقا محسن پیرهادی هستید، دیدگاه های خود را محترمانه از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید. امیدواریم شایسته سالاری و جوان گرایی، آینده ایران عصر ۱۴۰۰ را شکوفا کند.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=168490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. همه چیو نوشتین جز جواب تیتر که داماد کیه ؟

  2. تقریبا،باحاج محسن هم سن هستم وهم نظر،موفقیت ایشان رادرعرصه بین الملل خواهم دید. انشالله

  3. احسنت اقای پیر هادی تمام مشکلات را حل کردید مانده تعطیلات که انهم بر اساس یهودیان ومسیحیان بشه راستی چرا انها خودشان را با دین اسلام تطبق نمی دهند براساس انها می خواهی لخت هم بشویم ….‌‌‌‌.وووو

  4. اقای پیر هادی چرا فرهنگ اسلامی خود را با یهودیان ومسیحیان یکی کنیم ودیگر اینکه دختران وپسران این مملکت سن ازدواجشان خیلی بالا است فکر اساسی انجام دهید این دغدغه شما باشد مشکلات جوانان به خصوص ازدواجشان را سر یعا حل کنید …‌وو .‌

  5. باسلام
    بنظرم از آقای پیرهادی بعنوان جوان انقلابی و ولایی بعید بود که به آقای میرسلیم در خصوص مشکل پسرش با نیش و کنایه آزاردهنده و یادآوری سابقه فرزندی( که اتفاقا آقای میرسلیم از اعمال پسرش اعلام برائت کرده) باعث ازار ایشان شود و ایکاش حرمت و احترام بزرگتری را نگه میداشت گرچه شاید بعضی بگویند در سیاست ادب معنایی ندارد ولی من شک ندارم اگر دلی بناحق شکسته شود خدا از شکننده آن دل نمیگذرد،یاحق

  6. موفقیت شما را هر چه بیستر در عرصه های اجتماعی خواهانم

  7. یک نماینده با انقلابی واقعی باشد و به صورت شفاف باید از مواضع انقلاب و رهبری و مردم متدین و ارزشها دفاع کند . این که استه بیا استه برو که … این سلیقه خوبی برای سیاست ما نیست‌ . خواص و اهل قلم و قدرت باید جانانه از ارزشها دفاع کنند تا جامعه اصلاح بشود و پایه های انقلاب مستحکم بشود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .