1

تاسیس یک شهر و شهرک جدید در غرب تهران

  • کد خبر : 299255
  • 18 آذر 1402 - 7:24
تاسیس یک شهر و شهرک جدید در غرب تهران
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از تصویب یک شهر و یک شهرک جدید در غرب استان و تامین زمین متقاضیان خبر داد.

به گزارش عصرشهروند، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: امروز یک جلسه با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و سایر دستگاه‌های عضو کارگروه امور زیربنایی برگزار شد که با کلیات تشکیل یک شهر و یک شهرک جدید در غرب استان تهران موافقت شد.

وی گفت: این موضوع با کسب اجازه از وزیر راه و شهرسازی به جهت تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن متقاضیان نهایی شده در کارگروه مطرح، مصوب و پس از طی مراحل و فرآیند‌های قانونی نهایی شده و به اطلاع شهروندان استان تهران خواهد رسید.

وی همچنین از تصویب طرح هادی سه روستا در اسلامشهر (حسین آباد، علی آباد و چیچکلو) خبر داد و گفت: طرح جامع شهر اندیشه نیز مصوب و به شورایعالی ارسال شد.

جنتی همچنین گفت: خبر خوب دیگر ما تعیین تکلیف نهایی اراضی ۹۲ هکتاری پاکدشت در جلسه امروز و ارسال آن برای شورایعالی شهرسازی و معماری و تصویب حریم طرح جامع شهر پردیس است.

جنتی در پایان گفت: در این جلسه همچنین موارد مربوط به خارج از حریم ارسالی از سوی فرمانداری‌های شهرستان‌های تهران، رباط کریم، ری، دماوند، شهریار، فیروزکوه، اسلامشهر و ورامین نیز مصوب شد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299255

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .