5

تاکید معاون استاندار تهران بر اشتغال زایی

  • کد خبر : 528
  • 30 آبان 1397 - 15:49
تاکید معاون استاندار تهران بر اشتغال زایی

به گزارش عصر شهروند، معاون استاندار تهران بر ایجاد اشتغال برای جوانان تاکید کرد و گفت: در خدمت رسانی به مردم باید اختلافات را کنار بگذاریم. هدایت الله جمالی پور پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان ری که با حضور حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان […]

به گزارش عصر شهروند، معاون استاندار تهران بر ایجاد اشتغال برای جوانان تاکید کرد و گفت: در خدمت رسانی به مردم باید اختلافات را کنار بگذاریم.

هدایت الله جمالی پور پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان ری که با حضور حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه و دیگر مسئولان این شهرستان در فرمانداری ری برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: این کشور با تصمیمات مردم اداره می شود و هر تصمیم در کشور ما بر پایه رای مردم است.

وی با بیان این که در عصر حاضر هیچ کس قادر به تک روی و انجام کار بدون هماهنگی نیست، گفت: همه مسئولان می بایست، با برنامه ریزی منظم کار خود را انجام دهند، چرا که انجام هماهنگ امور سبب افزایش درصد موفقیت آن ها می شود.

معاون استاندار تهران به تحریم ها و دشمنی ها علیه ملت ایران اشاره و بیان کرد: تنها راهی که برای عبور از شرایط دشوار وجود دارد  شناخت ابعاد توطئه دشمن، حفظ وحدت و انسجام ملی است و اگر این عوامل اجرایی شود یقیناً دشمن با همه ظرفیت‌ها نمی‌تواند راهی از پیش ببرد، در این راه حفظ وحدت و انسجام ملی اهمیت فراوانی دارد، درصورتی‌که تمامی نخبگان جامعه با هدف حفظ کشور و نظام، خدمت به مردم و احترام و تکریم یکدیگر فعالیت کنند رشد و شکوفایی کشور رقم می‌خورد.

وی افزوذد: با اختلاف های سیاسی که در جامعه میان مسئولان وجود دارد، مردم از عملکرد ما ناامید شده اند، باید این اختلافات را کنار گذاشته و جهادی و در راستای کسب رضایت مردم وارد عمل شویم.

جمالی پور افزود: امروز ایجاد یک شغل برای جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است، مدیران اجرایی نگذارند مردم امید خود را از دست بدهند، اگر مردم نباشند ما هم نیستیم.

فرماندار ویژه ری گفت: بنده برخی از کارهای عده ای از مدیران را نمی پسندم، خیلی نگران هستم ترس این را دارم که مردم از حرکت، قلم و کار ما ناامید شوند؛ امروز اگر برای مردم کار کردیم عملکرد خوبی را در میان مردم از خود جا می گذاریم و باید این نکته برای همه مدیران فصل الخطاب قرار بگیرد، دعوای های سیاسی برای مردم نان و آب نمی شود باید برای مردم خدمت کنیم.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .