146

تبدیل شماره کارت به شماره شبا و شماره حساب در همه بانک‌ها

  • کد خبر : 197046
  • 24 دی 1398 - 9:51
تبدیل شماره کارت به شماره شبا و شماره حساب در همه بانک‌ها
تبدیل شماره حساب بانکی به شماره کارت بانکی و تبدیل شماره کارت بانکی به شماره شبا و بالعکس را در این گزارش از عصر شهروند میخوانید .

شماره شبا (IBAN) و شماره کارت و شماره حساب سپرده های بانکی کوتاه مدت و بلند مدت افراد حقیقی و حقوقی، قابل تبدیل به یکدیگر است و برای استفاده از سامانه سجام بورس و سامانه کارمند ایران و دریافت یارانه نقدی و یارانه معیشتی، بایستی شیوه تبدیل این شماره ها به یکدیگر را بدانید. لینک تبدیل شماره حساب به شماره کارت و شماره شبا در سیستم بانکی در این گفتار ارائه شده است.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: فهرست بانک ها و موسسات اعتباری مجاز در سال ۱۳۹۹

ساختار شماره شبا چگونه است؟

شما برای انجام بسیاری از عملیات بانکی در سال ۱۳۹۹ و به بعد، بایستی شماره شبا حساب بانکی خود را بدانید. چه برای دریافت کد بورس از ۱۰۶ کارگزاری در سراسر کشور، چه برای ثبت نام در سامانه سجام  بورس،چه برای ثبت نام در سامانه های مربوط به دریافت یارانه نقدی و یارانه معیشتی، چه برای ثبت اطلاعات شما در سامانه کارمند ایران از اردیبهشت ۱۳۹۹، چه برای دریافت سود سهام عدالت و دریافت حقوق و مزایا و به طور کلی، برای انجام نقل و انتقال های کلان، داشتن شماره شبا،الزامی است.

شماره شبا، ۲۶ کاراکتر است و تقریبا اکثر قریب به اتفاق صاحبان حساب در شبکه بانکی کشور چه شخصیت های حقیقی و چه حقوقی ها (شرکت ها و موسسات)، شماره شیا خود را به یاد ندارند. شماره شبا حساب بانکی شما، روی دفترچه حساب بانکی درج شده است و این شماره روی کارت بانکی، در دسترس نیست.

شماره شبا، ربطی به رمز دوم و رمز پویا ندارد و دریافت آن از بانک، هزینه ای در پی نخواهد داشت. شماره شبا بانکی مثل شماره حساب بانکی و مثل شماره کارت، منحصر به فرد است.  یعنی شما برای هر شماره حسابی که از هر بانکی در سراسر کشور دریافت می کنید، یک شماره شبا منحصر به فرد به شما داده می شود که فقط مختص به خود شما است.

ساختار شماره شبا همان طور که گفتیم، از بیست و شش کاراکتر تشکیل شده و این شماره از سمت چپ نوشته می شود و شروعش با IR است. قسمت اول  شماره شبا حساب بانکی، کد جمهوری اسلامی ایران است  که IR بوده و دیگری،رقم کنترل دو کاراکتری و سپس ۲۲ کاراکتری است که اعداد از صفر تا ۹ را شامل می شود.

IR261220180001020001101001

در سیستم رایانه ای، شبا به صورت یکپارچه و بدون فاصله نمایش داده می شود. هر جا که باید عدد شبا را وارد کنید، باید کامل وبدون فاصله این کار انجام شود. اما در زمان ورود شماره کارت بانکی که عدد ۱۶ رقمی است، باید آن را به صورت ۴تایی وارد کنید.

در اشکال نوشتاری،  مانند فرم ها و نامه ها، از سمت چپ،بین هر چهار کارکتر،یک فاصله قرار می دهند. پس،  کد SHEBA در فرم نوشتاری، از شش دسته چهار کاراکتری و یک دسته ۲ کاراکتری در سمت راست خواهد بود. حتما شماره شبا خود را برای عملیات بانکی مثل ساتنا،درست وارد کنید که از ارسال پول به شماره حساب دیگر، اجتناب شود.

تبدیل شماره حساب بانکی به شماره کارت بانکی و تبدیل شماره کارت بانکی به شماره شبا و بالعکس، موضوعی است که ذهن خیلی از هموطنان را برای عملیات بانکی و بورسی و حقوق و انتقالات، به خود مشغول کرده است. این گفتار عصرشهروند، تلاش کرده تا روش تبدیل شماره حساب به شماره شبا و شماره کارت را در یک گفتار جامع به اطلاع شما برساند.

حتما بخوانید :اخرین اخبار از اختلاس های میلیاردی در ایران

تبدیل شماره کارت بانکی به شماره حساب و شبا در بانک پاسارگاد

تبدیل شماره کارت بانکی به شماره حساب و شبا در بانک پاسارگاد

بانک  پاسارگاد یکی از سهام خوش آتیه در بازار بورس ایران است که با نماد «وپاسار» حضور دارد. برای تبدیل شماره حساب بانک پاسارگاد به شماره شبا بانک پاسارگاد و تبدیل شماره کارت بانک  پاسارگاد به شماره سپرده بانک پاسارگاد و هم چنین تبدیل شماره شبا بانک  پاسارگاد به شماره حساب بانک پاسارگاد به این لینک مراجعه کنید.

تبدیل شماره کارت بانکی به شماره حساب و شبا در بانک آینده

تبدیل شماره کارت بانکی به شماره حساب و شبا در بانک آینده

بانک آینده یکی از بانک های مجوز دار ایران است که در بازار بورس با نماد «وآیند» فعالیت دارد. به جهت تبدیل شماره حساب به شماره کارت بانک آینده و تبدیل شماره کارت بانک آینده به شماره شبا بانک آینده، به این لینک  مراجعه کرده و به سرعت، اطلاعات لازم را کسب کنید. اگر شماره حساب بانک آینده دارید، حتما برای تبدیلات، این لینک را بوک مارک کنید.

تبدیل شماره کارت بانکی به شماره حساب و شبا در بانک اقتصاد نوین

تبدیل شماره کارت بانکی به شماره حساب و شبا در بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین،  نخستین بانک خصوصی ایران از جمله شرکت های بورسی ایران است که با نماد «ونوین» فعالیت دارد.  برای تبدیل شماره کارت بانک اقتصاد نوین به شماره حساب بانک اقتصاد نوین و هم چنین تبدیل شماره شبا بانک اقتصاد نوین به شماره کارت بانک اقتصاد نوین از این لینک استفاده کنید.

تبدیل شماره کارت به شماره شبا و شماره حساب به شماره کارت در بانک انصار

تبدیل شماره کارت به شماره شبا و شماره حساب به شماره کارت در بانک انصار

بانک انصار از دیگر بانک های ایران است که در بازار بورس با نماد «وانصار» قرار دارد. برای تبدیل شماره کارت بانک انصار  به شماره شبا بانک انصار و تبدیل شماره حساب بانک انصار به شماره کارت بانک انصار به این لینک مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید. تبدیل شماره شبا بانک انصار به شماره سپرده بانک انصار نیز از طریق لینک فوق در دسترس صدها هزار سپرده گذار این بانک خواهد بود. بانک انصار طبق اطلاعیه بانک  مرکزی، وابسته به بانک  سپه، نخسین بانک ایران است.

تبدیل شماره کارت به شماره حساب و شماره شبا بانک ایران زمین

تبدیل شماره کارت به شماره حساب و شماره شبا بانک ایران زمین

به  منظور تبدیل شماره کارت بانک ایران زمین به شماره حساب بانک ایران زمین و هم چنین تبدیل شماره کارت بانک ایران زمین به شماره شبا بانک ایران و بالعکس، بایستی منحصرا به همین لینک مراجعه کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید. بانک ایران زمین با نماد «وزمین» در در بازار پایه نارنجی فرابورس ایران قرار دارد. توضیحات درباره وضعیت شرکت های بانکی در بورس ایران را در سرویس بورس سایت اقتصادشهروند دنبال کنید.

ضمنا، مظلع باشید که سامانه پیامکی : با ارسال عدد ۲ به شماره ۳۰۰۰۶۹۰۵ تمامی شماره حسابها و شناسه شبای خود را در بانک ایران زمین از طریق پیامک دریافت نمایید.

تبدیل شماره کارت به شماره حساب و شماره شبا بانک پارسیان

تبدیل شماره کارت به شماره حساب و شماره شبا بانک پارسیان

بانک پارسیان از شرکت های بزرگ خصوصی کشور در بازار اول بورس بوده که با نماد «وپارس» فعالیت دارد.  به منظور تبدیل شماره کارت بانک پارسیان به شماره حساب بانک پارسیان و تبدیل شمارت کارت بانک پارسیان به شماره شبا بانک پارسیان و بالعکس، باید به این لینک مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب  کنید. باید به بخش «محاسبه شبا» در سامانه بانک پارسیان که تصویر آن را در عکس بالا در این گزارش عصرشهروند مشاهده می کنید، مراجعه فرمایید.

تبدیل شماره کارت به شماره حساب و شماره شبا بانک تجارت

تبدیل شماره کارت به شماره حساب و شماره شبا بانک تجارت

بانک تجارت ایران از قدیمی ترین بانک های ایران و یکی از شرکت های سهامی عام ایران در بازار اول بورس در نماد «وتجارت» می باشد که ارزان ترین قیمت سهم در سال ۱۳۹۸ را با قیمت هر سهم ۴۸۰ ریال در اختیار داشت. بانک  تجارت، ۲۲۳ میلیارد قطعه سهم بوده و رتبه اول بیش ترین تعداد سهام در گروه بانکی را در اختیار دارد. برای تبدیل شماره حساب بانک تجارت به شماره کارت بانک تجارت و تبدیل شماره شبا بانک تجارت به شماره کارت بانک تجارت و بالعکس، به این لینک مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

تبدیل شماره کارت به شماره حساب و شماره شبا بانک توسعه تعاون

تبدیل شماره کارت به شماره حساب و شماره شبا بانک توسعه تعاون

به منظور تبدیل شماره حساب به شماره کارت بانک توسعه تعاون و هم چنین تبدیل شماره کارت بانک توسعه تعاون و تبدیل شماره حساب بانک توسعه تعاون از  طریق  این لینک استفاده کنید. بانک توسعه تعاون مثل بانک ملی ایران، از جمله بانک های ایران است که در بورس نیست و سهامی عام محسوب نمی شود.

تبدیل شماره کارت به شماره حساب و شماره شبا بانک توسعه صادارت ایران

تبدیل شماره کارت به شماره حساب و شماره شبا بانک توسعه صادارت ایران

بانک توسعه صادرات ایران مثل بانک ملی ایران و بانک توسعه تعاون، از جمله بانک های ایران است که در بازار بورس حضور ندارد و سهامی عام نیست. برای دریافت هر نوع سپرده تضمین در مناقصات بین المللی و هم چنین تضمین بازگشت سرمایه گذاری در کشور های مختلف جهان، انواع خدمات بانک توسعه صادرات ایران در اختیار کارآْفرینان است.

به  منظور تبدیل شماره کارت بانک توسعه صادرات ایران به شماره حساب بانک توسعه صادرات ایران و تبدیل شماره حساب بانک توسعه صادرات ایران به شماره شبا بانک توسعه صادرات ایران به این لینک مراجعه فرمایید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

حتما ببینید: آدرس و تلفن و کد شعب بانک توسعه صادرات ایران

تبدیل شماره کارت به شماره حساب و شماره شبا بانک حکمت ایرانیان

تبدیل شماره کارت به شماره حساب و شماره شبا بانک حکمت ایرانیان

بانک حکمت ایرانیان در بورس حضور ندارد و اوراق مشارکت حکمت ایرانیان در نماد «حکمت۰۱» قرار دارد. به منظور تبدیل شماره کارت بانک حکمت ایرانیان به شماره حساب بانک حکمت ایرانیان و تبدیل سپرده حکمت ایرانیان به شماره شبا بانک حکمت ایرانیان به این لینک  رجوع کنید و اطلاعات لازم  را کسب کنید. بانک حکمت ایرانیان نیز مثل بانک انصار، وابسته به بانک سپه  می باشد.

تبدیل شماره حساب به شماره کارت و شماره شبا بانک خاورمیانه

تبدیل شماره حساب به شماره کارت و شماره شبا بانک خاورمیانه

بانک خاورمیانه از دیگر بانک های سهامی عام ایران که در بازار سوم فرابورس قرار داشته و ۱ میلیارد و۹۳۵ میلیون قطعه سهم می باشد.  برای تبدیل شماره حساب بانک خاورمیانه  به شماره سپرده بانک  خاورمیانه و تبدیل شماره شبا بانک خاورمیانه به شماره حساب بانک خاورمیانه، به این لینک رجوع کنید.

حتما ببینید: آدرس و تلفن و کد شعب بانک خاورمیانه  در سراسر کشور

تبدیل شماره حساب به شماره کارت و شماره شبا در بانک دی

تبدیل شماره حساب به شماره کارت و شماره شبا در بانک دی

بانک دی با نماد «دی» در بازار دوم فرا بورس ایران قرار دارد و از جمله شرکت هایی است که از سال ۱۳۹۴ تا زمستان ۱۳۹۸، افزایش سرمایه نداده و در فهرست افزایش سرمایه  از تجدید ارزیابی دارایی ها قرار دارد. برای تبدیل شماره کارت بانک دی به شماره سپرده بانک دی و تبدیل شماره سپرده بانک دی به شماره شبا بانک دی به این لینک مراجعه کنید.

تبدیل شماره حساب  به شماره کارت و شماره شبا در بانک رفاه کارگران

تبدیل شماره حساب  به شماره کارت و شماره شبا در بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران از جمله دیگر بانک های ایران است که سهامی  عام نیست و بالطبع، حضوری در بورس ایران ندارد. این بانک  متعلق به سازمان تامین اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و امیدواریم مثل «شستا» در سال ۱۳۹۹ وارد فرابورس ایران شود.

برای تبدیل شماره کارت بانک  رفاه کارگران به شماره سپرده بانک رفاه کارگران و تبدیل شماره شبا بانک رفاه کارگران به شماره حساب بانک رفاه کارگران، به این لینک  رجوع کرده  و اطلاعات لازم را کسب کنید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره بیمه بیکاری

برای دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۳۹۹، بایستی شماره حساب در بانک  رفاه داشته و شماره شبا و شماره کارت را به شعبه تامین اجتماعی، اعلام کنید.

تبدیل شماره حساب به شماره کارت و شماره شبا بانک سامان

تبدیل شماره حساب به شماره کارت و شماره شبا بانک سامان

بانک سامان از جمله بانک های سهامی  عام کشور است که در بازار پایه زرد فرابورس ایران قرار داشته و در نماد «سامان» فعالیت می کند و ۸ میلیارد قطعه سهم می باشد. برای تبدیل شماره حساب بانک سامان به شماره کارت بانک سامان وتبدیل شماره شبا بانک سامان به شماره کارت بانک سامان به این لینک مراجعه کرده و اطلاعات لازم را اخذ کنید. تبدیل شماره شبای بانک سامان به شماره سپرده و یا شماره کارت از طریق این لینک در دسترس عزیزان و سهامداران بانک سامان است.

تبدیل شماره شبا به شماره کارت و  شماره سپرده در بانک سرمایه

تبدیل شماره شبا به شماره کارت و  شماره سپرده در بانک سرمایه

بانک سرمایه یکی از جنجالی ترین بانک های ایران به خاطر دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی مدیران و شماری  از کارمند های خود در سال های اخیر، از شرکت های بورسی ایران بوده و برای تبدیل شماره حساب بانک سرمایه به  شماره شبا بانک سرمایه و تبدیل شماره کارت بانک سرمایه به شماره شبا بانک سرمایه بایستی  به این نشانی  مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

حتما بخوانید: آخرین اخبار از جلسات دادگاه رسیدگی به پرونده اختلاس از بانک سرمایه

تبدیل شماره  حساب به شماره کارت و شماره  شبا بانک سینا

تبدیل شماره  حساب به شماره کارت و شماره شبا بانک سینا

بانک سینا از دیگر بانک های  خصوصی و سهام عام ایران در بازار دوم بورس بوده که ۱۰ میلیارد قطعه سهم  است و در نماد «وسینا» فعالیت دارد. به منظور تبدیل شماره حساب بانک سینا به شماره کارت بانک سینا و شماره کارت بانک سینا به شماره شبا بانک سینا به این لینک  رفته و اطلاعات لازم را کسب کنید. بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و موسسه بنیاد علوی، ۷۱ درصد کل سهام بانک سینا را در اختیار  دارند.

تبدیل شماره حساب به شماره کارت و شماره شبا بانک صادرات ایران

تبدیل شماره حساب به شماره کارت و شماره شبا بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران یکی از شرکت های بزرگ  بورسی بوده که با ۱۷۶ میلیارد قطعه سهم، قیمت هر سهمش در زمستان ۹۸، زیر ۶۰ تومان بوده و در نماد «وبصادر» قرار دارد. برای تبدیل شماره حساب بانک صادرات ایران به شماره شبا بانک صادرات ایران و  تبدیل شماره کارت بانک صادرات ایران به شماره شبا بانک صادرات ایران به این لینک  رفته و اطلاعات لازم را اخذ کنید.

حتما بخوانید: پیش بینی قیمت سهام بانکی ایران در بازار بورس

تبدیل شماره حساب به شماره کارت و شماره شبا بانک قرض الحسنه رسالت

تبدیل شماره حساب به شماره کارت و شماره شبا بانک قرض الحسنه رسالت

بانک قرض الحسنه رسالت بر خلاف تصور بعضی ها، شرکت سهامی عام است و دولتی محسوب نمی شود و با نماد «وسالت» در بازار پایه نارنجی فرابورس ایران قرار دارد. ۵۰۰ میلیون قطعه سهم  بوده و سهامدار اصلی آن، شرکت سرمایه گذاری پوشین صالحین (سهامی خاص) است که ۶ درصد کل سهام را در اختیار دارد. به منظور دریافت وام کم بهره در سال ۱۳۹۹ از تسهیلات این بانک استفاده کنید. برای تبدیل شماره کارت بانک قرض الحسنه رسالت به شماره حساب بانک قرض الحسنه رسالت و تبدیل شماره شبا بانک قرض الحسنه رسالت به شماره کارت بانک قرض الحسنه رسالت به این لینک رجوع کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

تبدیل شماره کارت به شماره شبا و شماره حساب بانک قرض الحسنه مهر ایران

تبدیل شماره کارت به شماره شبا و شماره حساب بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران با بانک مهر اقتصاد فرق ندارد و شرکت سهامی  عام محسوب می شود. به منظور تبدیل شماره کارت بانک  قرض  الحسنه مهر ایران به شماره حساب بانک قرض الحسنه مهر ایران و تبدیل شماره شبا بانک قرض الحسنه مهر ایران به شماره کارت بانک قرض الحسنه  مهر ایران به این لینک مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

تبدیل شماره کارت به شماره حساب و شماره شبا بانک قوامین

تبدیل شماره کارت به شماره حساب و شماره شبا بانک قوامین

بانک قوامین از شرکت های سهامی عام ایران است ودر بازار پایه قرمز فرابورس قرار دارد و در نماد وقوام. به منظور  تبدیل شماره حساب بانک  قوامین به شماره کارت بانک قوامین و تبدیل شماره کارت بانک قوامین به شماره سپرده بانک قوامین به این لینک رفته و اطلاعات لازم را بدست آورید.

تبدیل شماره کارت به شماره شبا و شماره حساب بانک گردشگری

تبدیل شماره کارت به شماره شبا و شماره حساب بانک گردشگری

بانک گردشگری ایران از جمله شرکت های سهامی عام است که در بازار پایه نارنجی فرابورس ایران قرار دارد. این شرکت در نماد «وگردش» فعالیت دارد و سهامدار اصلی آن، شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران با نماد «سمگا» می باشد. به  منظور تبدیل شماره کارت بانک گردشگری به شماره شبا بانک گردشگری و  تبدیل شماره شبا بانک گردشگری به شماره سپرده بانک گردشگری به این لینک  رجوع کنید.

حتما بخوانید: آدرس  و تلفن کلیه شعب بانک گردشگری

تبدیل شماره حساب به شماره کارت و شماره شبا بانک مسکن

تبدیل شماره حساب به شماره کارت و شماره شبا بانک مسکن

بانک مسکن مثل بانک ملی  ایران و بانک  توسعه تعاون، سهامی عام نیست و حضوری در بورس ندارد. برای تبدیل شماره حساب بانک مسکن ایران به شماره شبا بانک مسکن ایران و تبدیل شماره شبا بانک مسکن ایران به شماره کارت بانک مسکن ایران، فقط به این نشانی مراجعه کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

تبدیل شماره حساب به شماره شبا و شماره کارت بانک ملت

تبدیل شماره حساب به شماره شبا و شماره کارت بانک ملت

بانک ملت ایران از شرکت های بزرگ و موفق بانکی ایران است که در بازار بورس در نماد «وبملت» فعالیت دارد. به  منظور تبدیل شماره کارت بانک ملت به شماره شبا بانک ملت و تبدیل شماره سپرده بانک ملت به شماره شبا، به این لینک مراجعه کرده و اطلاعات لازم را اخذ کنید.

تبدیل شماره حساب به شماره شبا و شماره کارت بانک ملی  ایران

تبدیل شماره حساب به شماره شبا و شماره کارت بانک ملی ایران

بانک ملی ایران از جمله بانک های دولتی کشور  است که سهامی عام نیست و در بورس حضور ندارد. برای تبدیل شماره کارت بانک ملی به شماره حساب بانکی ملی ایران و تبدیل شماره شبا بانک ملی ایران به شماره کارت بانک  ملی ایران به این لینک  رجوع کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

تبدیل شماره کارت و به شماره حساب و شماره شبا بانک مهر اقتصاد

بانک مهر اقتصاد با نماد «ومهر» در بازار پایه نارنجی فرابورس ایران قرار داشته و شرکت سهامی  عام محسوب می شود. شرکت خدمات آینده اندیش نگر، ۵۵ درصد سهام را در اختیار دارد. به منظور تبدیل شماره کارت بانک مهر اقتصاد به شماره حساب بانک مهر اقتصاد و تبدیل شماره شبا بانک مهر اقتصاد به شماره سپرده بانک اقتصاد به این لینک رفته و اطلاعات لازم را کسب  کنید.

حتما بخوانید : درباره شماره کارت های بانکی، PSP ها، تلفنبانک و رفع مسدودی

تبدیل شماره کارت به شماره شبا و شماره حساب بانک کارآفرین

تبدیل شماره کارت به شماره شبا و شماره حساب بانک کارآفرین

بانک کارآفرین با نماد «وکار» در بازار اول بورس  قرار دارد. شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، ۸ درصد کل سهام را در اختیار دارد. به منظور تبدیل شماره کارت بانک کارآفرین به شماره حساب بانک کارآفرین و تبدیل شماره شبا بانک کارآفرین به شماره سپرده بانک کارآفرین به این لینک مراجعه کنید.

تبدیل شماره کارت به شماره شبا و شماره حساب بانک کشاورزی

تبدیل شماره کارت به شماره شبا و شماره حساب بانک کشاورزی

بانک کشاورزی نیز از جمله شرکت های غیر بورسی و غیر سهامی عام ایران است که به صنعت کشاورزی، تسهیلات می دهد. به منظور  تبدیل شماره  کارت بانک کشاورزی به شماره حساب  بانک کشاورزی  و تبدیل شماره شبا بانک کشاورزی به شماره سپرده بانک کشاورزی به این لینک رفته و اطلاعات لازم را کسب کنید. هر سوالی  داشتید با مرکز ارتباط سبز بانک کشاورزی در شماره ۸۱۳۰۱ در دسترس می باشد.

تبدیل شماره کارت به شماره شبا و شماره حساب پست بانک ایران

تبدیل شماره کارت به شماره شبا و شماره حساب پست بانک ایران

پست بانک ایران در بازار دوم بورس قرار دارد. با نماد وپست و سهامدار اصلی ان نیز وزارت امور اقتصادی و دارایی می باشد. به منظور تبدیل شماره کارت بانک کشاورزی به شماره شبا بانک کشاورزی و تبدیل شماره سپرده بانک کشاورزی  به شماره حساب به این لینک مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

همراه گرامی

اگر شما هم سهامدار شرکت های بانکی هستید یا درباره خدمات بانکداری  مجازی با سوالی روبرو شدید،‌ مراتب را از طریق بخش کامنت به اطلاع ما برسانید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=197046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. شماره کارت

  2. سلام کارت بانکی ایران انصار میخوام

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .