7

ترافیک سنگین در محور فیروزکوه

  • کد خبر : 298815
  • 27 مهر 1402 - 17:23
ترافیک سنگین در محور فیروزکوه
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور فیروزکوه و آزادراه تهران_ کرج گزارش شده است.

به گزارش عصرشهروند، ایمان محرابی نیا، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند و آزادراه تهران – پردیس محدوده پل اتوبان بابایی و محور قدیم تهران- بومهن و بالعکس محدوده کمرد را شاهد هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد روان در محور‌های چالوس، هراز، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) برقرار شده است.

او گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده پل کلاک و حدفاصل مهرویلا تا حصارک و محدوده‌های گلدشت و ماموت و آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید تا پل کلاک گزارش شده است. بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد را هم شاهد هستیم. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298815

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .