12

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزین -کرج و کرج – تهران

  • کد خبر : 273487
  • 08 آذر 1399 - 11:03
ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزین -کرج و کرج – تهران
پلیس راهور اعلام کرد: براساس گزارش های دریافتی ترافیک در آزادراه قزین - کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین است.

به گزارش عصرشهروند ، هم اکنون در اکثر محورها و ارتفاعات استان های کرمانشاه، کردستان، قم، یزد، همدان و گیلان بارش شدید باران گزارش شده است.

پلیس راهور اعلام کرد هموطنان در صورت تردد در این محورها از سرعت و سبقت جلوگیری و با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کنند.

همچنین در در اکثر محورها و ارتفاعات استانهای اصفهان، چهارمحال و بختیاری، همدان، تهران، البرز، قزوین، زنجان و سمنان بارش باران و برف گزارش شده است براین اساس هموطنان باید خودرو خود را مجهز به زنجیر چرخ کرده و با حوصله رانندگی کنند.

براساس این گزارش، روز گذشته- ۷ آبان ماه- یک فقره تصادف منجر به فوت در استان آذریابجان شرقی در محور اهر- تبریز گزارش شد که در اثر برخورد پژو ۲۰۶ با سواری هیوندا ۳ نفر کشته و ۵ نفر مجروح شدند. علت این تصادف انحراف به چپ هیوندا اعلام شد .

رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کرده و با توجه به شرایط جوی حتما سرعت مطمئنه را در رانندگی رعایت کند تا دچار حادثه نشوند .

رانندگان می‌توانند از طریق تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ یا ۱۲۰ یا از طریق سایر سامانه‌های پلیس راهور ناجا همچون سایت راهور ۱۲۰ از آخرین وضعیت راه ها مطلع شده و سپس وارد محورها شوند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=273487

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .