2

ترافیک هیچ متولی ندارد!

  • کد خبر : 299011
  • 14 آبان 1402 - 13:55
ترافیک هیچ متولی ندارد!
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تردد خودروهای دارای پلاک های شهرستان را که بدون هزینه عوارض و جریمه طرح ترافیک و همچنین خراب بودن تأسیسات هوشمند مدیریت شهری را از جمله عوامل آلودگی هوای شهر تهران در نیمه دوم سال برشمرد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به معضل ترافیک شهر تهران اظهار داشت: داستان ترافیک بی حد و مرز و زجر آور ترافیک تهران ادامه دارد و ما هم برای جلسات و کارهای در ترافیک به شدت دچار مشکل می شویم.
وی با بیان برخی دلایل افزایش ترافیک خاطر نشان کرد: نیمه دوم سال و کوتاه شدن روز، سفرهای دانش آموزی و دانشجویی که به میزان سفرها اضافه می شود از جمله دلایل هستند؛ اما برخی بی انضباطی های ترافیکی، نشأت گرفته از خرابی تأسیسات هوشمند شهر از جمله دوربین های کنترلی و و چراغ هاست.
پیرهادی، این موضوع که ورود به محدوده ترافیکی به دلیل اینکه برخی خودروها با شماره شهرستان هستند و پلاک شهرستان ها قابلیت پرداخت جرائم را ندارند و حتی در شهرستان ها جرائم آنها ثبت نمی شود؛ را از دیگر دلایل ترافیک عنوان کرد و گفت: حلقه ارتباطی بین تهران و شهرستان ها وجود ندارد لذا پلاک های شهرستان که در تهران تردد می کنند، عوارض و طرح ترافیک برای پلاک شهرستان ها لحاظ نمی شود.
وی تأکید کرد: لذا در تهران تعداد زیادی پلاک با شماره شهرستان تردد می کنند که به ترافیک اضافه می کنند؛ گرچه پلیس زحمت زیادی می کشد اما با خلاهایی که هست باید تلاش زیادی انجام شود و شهرداری تهران و شورای ترافیک برنامه ریزی برای حل مشکل داشته باشند.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: وقتی در شهر تردد می کنیم احساس میکنیم ترافیک هیچ متولی ندارد، معضل ترافیک تهران را چه کسی باید مدیریت کند، و این مساله ترافیک را حل کند.
وی با تأکید بر اینکه ضروری است همه دستگاه های متولی و شورای ترافیک برای رفع و حل ترافیک برنامه ریزی کنند؛ گفت: چند وقت دیگر شاهد وارونگی هوا و آلودگی هوا خواهیم بود و سلامت مردم به واسطه آلودگی هوا به خطر می افتد و و ترافیک با آلودگی هوا رابطه مستقیم دارد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299011

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .