6

ترفند کرونا برای کشتن جوان‌ها را بشناسید

  • کد خبر : 268671
  • 10 مهر 1399 - 17:08
ترفند کرونا برای کشتن جوان‌ها را بشناسید
دانشمندان به اطلاعاتی دست یافته اند که ترفند کرونا برای گرفتن جان جوانان را آشکار می‌سازد.

به گزارش عصر شهروند ، دانشمندان به اطلاعاتی دست یافته اند که ترفند کرونا برای گرفتن جان جوانان را آشکار می‌سازد.

دو پدیده نادر در ابتلا به ویروس کرونا دانشمندان را به انجام پژوهشی عمیق واداشته که می‌تواند در تشخیص راه‌های مقابله با این ویروس سهیم باشد.

پدیده اول این بود که دو برادر در هلند پس از ابتلای شدید به کرونا به یک بیمارستان مراجعه کردند که پزشکان از وضعیت وخیم جسمانی آن‌ها بسیار متحیر شدند.

به گفته پزشکان این دو برادر ۲۹ و ۳۱ ساله در مراحل اولیه بیماری مشکلی جدی نداشتند و حالشان بسیار خوب بود، اما پس از چند روز حالشان به شدت وخیم شد و دیگر نتوانستند نفس بکشند که یک نفر از آن دو جان باخت.

پس از گذشت دو هفته دو برادر جوان دیگر به همین بیمارستان در هلند مراجعه کردند که حال آن‌ها مانند مورد قبلی وخیم شده بود؛ این دو مورد از ابتلای جوانان تعجب شدید پزشکان را برانگیخت و موجب شد تا آن‌ها متخصصان علم وراثت را برای انجام تحقیق درباره این موضوع فرابخوانند.

براساس گزارش بلومبرگ دانشمندان علم وراثت دریافتند که بخش مشترک موجود در هر دو مورد کمبود ماده اینترفرون بوده است. این ماده به تنظیم توانایی بدن در دفاع از خود مقابل عوامل بیماری‌های ویروسی کمک می‌کند.

دو پژوهش مستقل که در یک مجله علمی منتشر شد تاکید می‌کنند که کمبود میزان مورد نیاز اینترفرون عامل مهم و خطرناکی در سرایت ویروس کرونا به شمار می‌رود.

شین کروتی پژوهشگر مرکز پژوهش‌های بیماری‌های مسری در کالیفرنیا می‌گوید: آنگونه که به نظر می‌رسد ویروس کرونا ترفندی دارد که می‌تواند با استفاده از آن مانع از واکنش اولیه سیستم دفاعی بدن به ویژه مانع از واکنش ماده اینترفرون در مقابل خود برای مدت طولانی شود.

این تحول در مطالعات مربوط به ویروس کرونا موجب شده است تا پرشکان درمان بیماری کرونا را بر پایه اینترفرون که پروتئینی کوچک با انواع مختلف است متمرکز کنند. این ماده توسط لنفوسیت‌های فعال T  در بدن تولید می‌شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=268671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .