0

ترمینال شرق به زودی جمع آوری می شود

  • کد خبر : 300176
  • 27 فروردین 1403 - 13:51
ترمینال شرق به زودی جمع آوری می شود
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: با راه‌اندازی پایانه شرق جدید تا اواخر خردادماه امسال، پایانه شرق سابق جمع‌آوری خواهد شد و تغییر کاربری خواهد داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، سیدمحمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ، با اعلام اینکه پایانه شرق بین دو تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: اقدامات سازه‌ای و معماری این پروژه به اتمام رسیده و خرید تجهیزات باقی مانده بود که به دلیل عدم تخصیص منابع خریداری نشده بود. با توجه به وعده‌هایی که مبنی بر اختصاص منابع و خرید و نصب تجهیزات داده شده، این امکانات در حال تأمین است و تا دو ماه آینده فاز اول به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مشکل توقف کار نصب تجهیزات بود که هم اکنون در حال انجام است، یادآور شد: فراخوان تعاونی‌های مستقر در پایانه شرق سابق صورت گرفته که تا اواخر خردادماه به پایانه جدید منتقل شده و پارتیشن‌بندی آن انجام شود.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تعاونی‌ها نسبت به جابجایی استقبال کرده اند، تصریح کرد: پایانه سابق با راه‌اندازی پایانه جدید جمع‌آوری خواهد شد و تغییر کاربری خواهد داد.

آقامیری ادامه داد: پارتیشن‌بندی با اولویت تعاونی‌های پایانه سابق صورت می‌گیرد و فضای مازاد به تعاونی‌های جدید اختصاص خواهد یافت. رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: ساختمان‌ها و تجهیزات پایانه سابق جمع‌آوری می‌شود و تغییر کابری خواهد داد تا تجمع اتوبوس و تاکسی را در آن محل شاهد نباشیم و فضای معبر باز شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300176

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .