11

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الدحیل

  • کد خبر : 267831
  • 31 شهریور 1399 - 14:50
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الدحیل
سرخپوشان تهرانی با دو تغییر نسبت به بازی قبل به مصاف تیم قطری می‌روند.

به گزارش عصر شهروند ورزشی ، پرسپولیس باید در هفته پنجم و ماقبل پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تا ساعاتی دیگر به مصاف الدحیل قطر برود و با توجه به ۲ پیروزی در دیدارهای قبلی و صدرنشین شدنش در گروه شرایط خوبی دارد، ولی امتیاز بازی امروز هم برای سرخپوشان تهرانی خیلی مهم است.

یحیی گل‌محمدی در این دیدار مثل دو بازی قبلی از حامد لک درون دروازه استفاده می‌کند و در خط دفاع بازهم شاهد تغییر نسبت به بازی قبل هستیم. در سمت چپ سعید آقایی مثل دیدارهای قبلی حضور خواهد داشت و سمت راست هم در نبود مهدی شیری در اختیار سیامک نعمتی است. در میانه خط دفاع با خروج سیدجلال حسینی شاهد بازگشت کنعانی‌زادگان به ترکیب اصلی هستیم .
در خط هافبک هم سرخپوشان مثل همیشه از دو هافبک دفاعی استفاده می‌کنند که بازهم در این نقطه شاهد تغییر هستیم و احمد نوراللهی بیرون خواهد نشست تا شاهد حضور زوج کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک باشیم .
دو هافبک هجومی سرخپوشان در این دیدار مثل دو بازی قبلی بشار رسن و احسان پهلوان هستند و در خط حمله هم زوج وحید امیری و عیسی آل کثیر ایفای نقش خواهند کرد .

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الدحیل:

حامد لک، سعید آقایی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر  منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=267831

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .