9

ترک صحن شورای شهر در پی رد یک درخواست

  • کد خبر : 274885
  • 02 دی 1399 - 16:47
ترک صحن شورای شهر در پی رد یک درخواست
صدراعظم نوری در پی موافقت نشدن با درخواستش مبنی بر بازگشت طرح اعطای تسهیلات به کارکنان مبتلا به کرونا، صحن جلسه شورای شهر را ترک کرد.

به گزارش اخبار شورای شهر ، بررسی طرح الزام شهرداری تهران به اعطای تسهیلات به کارکنان شهرداری که در حین انجام وظایف محوله به بیماری کرونا مبتلا شده و جان خود را از دست داده‌اند در دستور کار دویست و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (سه‌شنبه دوم دی ماه) برگزار شد، قرار گرفت.

در ابتدای بررسی این دستور محمد جواد حق شناس درباره این دستور توضیحاتی داد.

سپس در ادامه جلسه اعضای شورای شهر تهران درباره موافق یا مخالف بودن با این دستور توضیحاتی دادند که در میان اعضای شورای شهر، نسبت به نقض آیین‌نامه اختلافاتی پیش آمد.

حسن رسولی عضو شورای شهر تهران معتقد بود که آیین نامه اجرایی نمی‌شود و نسبت به او توهین صورت گرفته است.

زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران هم نسبت به این آیین نامه تذکراتی داشت و درخواست بازگشت طرح اعطای تسهیلات به کارکنان مبتلا شده به کرونا را در حین انجام وظیفه داشت که امینی نایب رئیس شورای شهر تهران این درخواست را نپذیرفت و رأی گیری کلیات را انجام داد.

اما به دلیل نپذیرفتن این درخواست توسط نایب رئیس شورای شهر تهران، صدراعظم نوری صحن جلسه را ترک کرد و از جلسه بیرون رفت. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=274885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .