7

تصویب کلیات طرح تعیین حسابرسان منتخب شورا جهت انجام عملیات حسابرسی سال ۱۳۹۹

  • کد خبر : 274869
  • 02 دی 1399 - 15:19
تصویب کلیات طرح تعیین حسابرسان منتخب شورا جهت انجام عملیات حسابرسی سال ۱۳۹۹
اعضای شورای اسلامی شهر تهران کلیات طرح حسابرسان منتخب شورا جهت انجام عمليات حسابرسي سال 1399 را به تصویب رساندند.

به گزارش اخبار شورای شهر ،مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان دویست و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای شهر در خصوص« تعیین حسابرسان منتخب شورا جهت انجام عملیات حسابرسی سال ۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به آن » گفت:  به منظور حصول اطمینان از گردش صحیح امور مالی در شهرداری تهران و رعایت قوانین و مقررات و مصوبات شورای اسلامی شهر تهران و در راستای انجام وظایف قانونی نظارت بر حسن جریان مالی و صرفه و صلاح شهرداری مستند به بندهای هشتم و سی‌ام ماده هشتاد (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱/۳/۱۳۷۵ و الحاقات قانونی بعدی آن، کمیسیون برنامه و بودجه شورا از طریق انتشار فراخوان عمومی، ارزیابی کیفی موسساتی که برای حسابرسی اعلام آمادگی کردند، انتخاب موسسات دارای رتبه الف جامعه حسابداران رسمی و معتمد بورس نسبت به تعیین موسسات واجد صلاحیت اقدام کرد.

او افزود: سپس با اخذ قیمت ارائه خدمات از موسسات و انتخاب بهای عادله از میان قیمت های ارائه شده موسسات حسابرسی واجد صلاحیت جهت انجام عملیات حسابرسی سال ۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به آن تعیین می شود که فهرست موسسات و مدارک مربوط در اختیار است.

فراهانی تصریح کرد: بر این اساس موسسات حسابرسی هوشیار ممیز، اطمینان بخش و همکاران، آئین تراز آریا و شاخص اندیشان  که همه دارای رتبه الف از جامعه حسابداران رسمی و معتمد بورس هستند به عنوان حسابرسان منتخب شورای اسلامی شهر تهران در سال ۱۳۹۹ در سطح واحدهای اجرایی،سازمانها، شرکتها و موسسات وابسته به شهرداری تهران با رای اعضای شورای شهر تعیین و انتخاب خواهند شد.

گفتنی است اعضای شورای شهر تهران با  ۱۵ رای موافق کلیات انتخاب “حسابرسان منتخب شورا جهت انجام عملیات حسابرسی سال ۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته” را به تصویب رساندند. منبع

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=274869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .