4

تعطیلی مراکز اسکان موقت فرهنگیان تهران در نوروز ۹۹

  • کد خبر : 227227
  • 21 اسفند 1398 - 16:26
تعطیلی مراکز اسکان موقت فرهنگیان تهران در نوروز ۹۹

 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از عدم ارائه خدمات اسکان نوروزی در مراکز اسکان موقت فرهنگیان زیرپوشش این ادره کل در نورورز ۹۹ خبر داد.

به گزارش عصر شهروند، یوسف بهارلو افزود: مبارزه همگانی با شیوع و گسترش بیماری کرونا در سطح کشور ضرورت دارد. اگرچه دوران سختی را در این روزها پشت سر می‌گذاریم، اما باید توجه داشت که سلامت  دانش‌آموزان، اولیای آنها، همکاران و در عین حال سلامت جامعه از اولویت‌های نظام آموزش و پرورش کشور است و هر گونه فعالیتی که سلامت جامعه را در معرض آسیب قرار دهد ممنوع خواهد بود.

وی گفت: باتوجه به کمپین در خانه می‌مانیم، در این شرایط التهاب آور شیوع بیماری کرونا بهترین کار، ماندن در خانه است و باید برای افزایش سطح آگاهی‌های مردم و جامعه در قطع این زنجیره بیماری اهتمام گسترده و جدی ورزید.

معاون توسعه و مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران  نقش دانش آموزان را در متقاعد کردن خانواده‌ها برای نرفتن مسافرت در نوروز بسیار پر اهمیت دانست و گفت: قطعا خانواده‌ها در این شرایط باید سلامتی عزیزان و فرزندان‌شان را اولویت اصلی بدانند و ضمن پرهیز از هر گونه سفر، نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

ایرنا

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=227227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .