12

تغییر ساعت شروع فعالیت متروی تهران از شنبه

  • کد خبر : 298281
  • 14 شهریور 1402 - 17:57
تغییر ساعت شروع فعالیت متروی تهران از شنبه
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: هم‌زمان با بازگشت ساعات کار ادارات به حالت قبل، ساعت شروع خدمات‌رسانی مترو نیز از روز شنبه ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۲ تغییر می‌کند.

به گزارش عصرشهروند،مسعود درستی در این مورد گفت: فعالیت متروی تهران از ۱۸ شهریور، در خطوط درون‌شهری از ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد (روزهای غیر تعطیل) آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ساعت کار مترو در خط ۵ همانند گذشته از ساعت ۵:۲۰ صبح آغاز می‌شود، افزود: سرویس‌دهی در تمامی خطوط هفت‌گانه متروی تهران و حومه در روزهای جمعه و تعطیل از ۶ صبح آغاز می‌شود.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، تغییر ساعت کار مترو از ساعت ۵:۳۰ صبح به ۴:۳۰ صبح با توجه تغییر ساعت ادارات بر اساس مصوبه هیئت دولت در راستای کاهش مصرف برق و انرژی از تاریخ ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ در روزهای هفته (شنبه تا چهارشنبه) انجام شده بود. منبع 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .