4

تفریحات آبی کیش در سفر با تورهای کیش

  • کد خبر : 275772
  • 21 دی 1399 - 18:11
تفریحات آبی کیش در سفر با تورهای کیش
هنگامی که نام کیش و تفریح و گشت و گذار در آن به زبان می آید قطعا تفریحات و ورزشهای آبی اولین چیزی است که همه گردشگران دوست دارند آن ها را تجربه کنند. اصلا یکی از دلایلی که سالانه گردشگران بسیاری به همراه تور کیش به این جزیره سفر می کنند، رفتن به مجموعه های تفریحی آبی می باشد.

در این مطلب از سفرباتو قصد داریم شما را با هیجان انگیر ترین تفریحات آبی که می توانید در کیش آن ها را تجربه کنید، آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بازی هیجان انگیر بیگ بال بر سطح آب

بیگ بال برای شروع می تواند یکی از مهیج ترین و البته محبوب ترین بازی های آبی در مجموعه فعالیت های ورزشی کیش باشد. شاید این بازی را درون تلویزیون و ویدیو هایی که در شبکه های مجازی منتشر اند دیده باشید. این بازی به این صورت است توپ های بزرگ و شفاف طراحی کرده اند و شما را درون توپ انداخته و بر سطح آب قل می خورید. انجام این بازی به صورت گروهی لذت دیگری دارد و به همین خاطر است که اکثر گردشگران بیگ بال را به تمامی بازی ‌های آبی کیش ترجیح می دهند.

اگر تا به حال به کیش نرفته اید پیشنهاد می کنیم برای همراهی با تورهای کیش و همچنین اطلاع از آفر تور کیش  آن هم قیمت هایی مقرون به صرفه و باور نکردنی سری به وب سایت سفرباتو بزنید.

پاراسل یکی از معروف ترین تفریحات آبی در کیش

کمتر کسی است که تفریح آبی پاراسل را نشناسد! حتی اگر سفری به کیش و یا شهرهایی که دارای دریا و جزیره های متعدد هستند نداشته باشید قطعاً بارها درون تلویزیون و شبکه های اجتماعی مختلف پاراسل سواری را دیده اید. پاراسل سواری به این گونه است که شما به همراه یک یا دو نفر بر چسب های مخصوص پاراسل سوار می شوید و در حالی که درون آسمان معلق هستید که این ارتفاع حدود ۱۵۰۰ الی ۳۰۰ متر است یک قایق شما را درون سطح دریا می کشاند و شما می توانید از آن بالا بر همه چیز مشرف باشید. در واقع با خرید تور کیش و همراهی در چنین تورهای مسافرتی می توانید تمامی این ورزش ‌های آبی را تجربه کنید.

بازی جذاب بنانا، سوار بر موز شوید!

بنانا که در زبان انگلیسی به معنی موز می باشد یکی از مهیج ترین بازی های آبی در کیش به شمار می رود. در واقع  بنانا  به تیوب های بزرگی گفته می شود که شبیه به موز هستند، شام و سوارین تیوپ موز مانند شوید و در مقابل این تیوب به یک جت آبی پر سرعت و تندرو متصل می شود و شما را با سرعت بسیار زیاد بر روی سطح آب می کشد. این بازی در حین اینکه بسیار هیجان انگیز است می تواند کمی هم ترسناک باشد پس اگر از سرعت زیاد آن هم بر روی سطح آب می ترسید پیشنهاد می‌کنیم که آن را امتحان نکنید.

 در مورد تفریحات کیش و مراکز خرید استانبول بیشتر بدانید

کیبل اسکی برای تمامی سنین

اینکه شما از تور ارزان کیش  استفاده کنید به این معنی نیست که در آن از تفریحات مهیجی همچون کیبل اسکی بهره نبرید! به جرأت می ‌توان گفت که بیش از نیمی از گردشگرانی که به کیش سفر می کنند، هدفشان تجربه کیبل اسکی است. جالب است بدانید که در این جزیره یکی از بزرگترین کیبل اسکی های دنیا وجود دارد این ورزش آبی در کل دنیا شهرت داشته به همین سبب شده که بسیاری از گردشگران آن را محبوب ترین بازیابی در این جزیره بدانند.

محیط و منظره و فضایی که برای کیبل اسکی طراحی کردند بسیار چشم اندازی زیبا و جذاب دارد به طوری که سراسر  پوشیده از درختان نارگیل و لور هستند امکانات رفاهی همچون وجود آلاچیق های متعدد برای استراحت گردشگران و همچنین پارکینگ هم مهیاست. برای تجربه کیبل اسکی هیچ گونه محدودیت خاصی وجود نداشته به هر شخصی با هر سن و سالی می تواند آن را امتحان کند.

فلای بورد برای عاشقان ارتفاع!

فلای بورد هم یکی دیگر از تفریحات آبی در کیش است. این بازی در حین اینکه می تواند شما را بسیار شگفت زده کند بسیار هم ترسناک به نظر می رسد! فلای بورد در واقع کفش هایی هستند که شما باید آنها را بپوشید پس از پوشیدن شان بر روی سطح دریا با فشار بسیار زیاد تا ارتفاع ۱۲ متر بالا خواهید رفت. در میان تمام بازی های آبی کیش، بازی با فلای بورد چندان هم آسان نیست چرا که باید بتوانید خودتان را به خوبی بر روی سطح آب کنترل کنید. در لحظه اول که فلای بورد به حرکت در می آید ابتدا چند باری به دور جت اسکی چرخیده و سپس روبه بالا اوج گرفته و تا ارتفاع ۱۲ متر بالا میرود.  هزینه بازی با فلای بورد در مقایسه با دیگر بازی های آبی کیش کمی بالاتر می باشد. توصیه می کنیم که اگر از ارتفاع فوبیا دارید، به هیچ وجه این بازی را انتخاب نکنید!

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=275772

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .