8

تهران از امروز داغتر می‌شود

  • کد خبر : 297383
  • 16 تیر 1402 - 11:45
تهران از امروز داغتر می‌شود
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از امروز (۱۶ تیر) روند افزایش تدریجی دما در استان تهران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش عصرشهروند، سازمان هواشناسی تهران اعلام کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌بینی و تحلیل برونداد الگوهای پیش‌یابی عددی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با گرد و غبار رقیق و در مناطق جنوبی استان در ساعات بعدازظهر و شب همراه با افزایش سرعت وزش باد، احتمال خیزش موقتی گرد و خاک و کاهش دید است.

طی امروز  در ارتفاعات شمالی گاهی افزایش ابر، رگبار باران با احتمال رعد و برق دور از انتظار نخواهد بود. همچنین از امروز روند افزایش تدریجی دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

ورامین با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۱۷ تیرماه) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .