17
محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار عصر شهروند:

توئیت آذری جهرمی درباره گران کردن اینترنت از سوی مجلس یک دروغ است/ تخصیص ۱۰ درصد سود تیلیاردی اپراتورها به مناطق محروم

  • کد خبر : 277912
  • 09 اسفند 1399 - 18:10
توئیت آذری جهرمی درباره گران کردن اینترنت از سوی مجلس یک دروغ است/ تخصیص ۱۰ درصد سود تیلیاردی اپراتورها به مناطق محروم
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه توئیت آذری جهرمی درباره گران کردن اینترنت از سوی مجلس یک دروغ است، گفت: مجلس 10 درصد سود تلیاردی اپراتورها را به مناطق محروم تخصیص داد.

جلال محمودزاده نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر شهروند با بیان اینکه محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مجلس دروغ بست، اظهار داشت: این وزیر در یک توئیتی دروغ، مجلس را به گران کردن اینترنت متهم کرد.

وی با بیان اینکه مجلس حامی اقشار متوسط و آسیب‌‌پذیر جامعه است، تصریح کرد: ما در بودجه سال ۱۴۰۰ به هیچ‌وجه به دنبال گران کردن هیچ کالا و یا خدماتی نبودیم بلکه برعکس به دنبال شفا‌ف‌سازی، ارزان کردن و متناسب‌سازی قیمت‌ها هستیم.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تأکید کرد: براساس مصوبه مجلس ۱۰ درصد سود اپراتورها باید برای توسعه اینترنت روستاها و مناطق محروم تخصیص یابد، بنابراین آنچه وزیر می‌گوید کاملاً برعکس است.

محمودزاده ادامه داد: وزارت ارتباطات مؤظف است ۱۰ درصد حاشیه سود میلیاردی و تیلیاردی اپراتورها را برای زیرساخت‌های اینترنت به روستاها و مناطق محروم تخصیص دهد چرا که در حال حاضر آموزش از طریق سیستم شاد در بسیاری از روستاها و مناطق محروم مشکل دارد.

وی افزود: ما دیدیم که دانش‌آموزان در هوای سرد و برفی زمستان مجبور بودند از تپه‌ها و کوه‌ها بالا بروند تا اینترنت بگیرند بنابراین تخصیص اعتبار برای توسعه اینترنت در این مناطق به معنای گرانی اینترنت نیست.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=277912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .