12

 تودیع حناچی در جلسه سوم شورا / توضیح چمران درباره نامه سازمان بازرسی برای انتخاب شهردار/

  • کد خبر : 283448
  • 19 مرداد 1400 - 11:28
 تودیع حناچی در جلسه سوم شورا / توضیح چمران درباره نامه سازمان بازرسی برای انتخاب شهردار/
رییس شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری مراسم تودیع شهردار سابق تهران در سومین جلسه شورای شهر تهران خبر داد.

به گزارش عصرشهروند، مهدی چمران پیش از آغاز سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم در جمع خبرنگاران گفت: امروز (سه شنبه) در سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم مراسم عزاداری خواهیم داشت و پس از ان مراسم کوتاهی برای تودیع آقای حناچی شهردار سابق تهران در دستور کار شورا قرار دارد.

وی درباره نامه سازمان بازرسی به ریاست شورای شهر تهران درباره انتخاب شهرداران گفت: سازمن بازرسی نامه های توصیه ای در مسائل مختلف دارند و درباره احراز و مدارک برای شهرداری های استان به همه فرستاده است.

وی افزود: در حقیقت چنین نامه ای توسط بازرسی کل کشور به وزیر کشور برای ابلاغ به کل کشور داده شده است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین بااشاره به حضور معاونین شهرداری در صحن شورا برای ارایه گزارشی از مسئولیت های معاونت خود  گفت: پیش‌تر سه معاون شهرداری امده بودند. در جلسه امروز هم معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گزارشی از مسئولیت های معاونت و مشکلات موجود به همراه پرسش و پاسخ اعضا ارائه خواهند کرد.  منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=283448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .