27

تور های مسافرتی بازنشستگان در نوروز۹۸ بهمراه جزییات کامل و راهنمای رزرور

  • کد خبر : 33198
  • 27 بهمن 1397 - 16:58
تور های مسافرتی بازنشستگان در نوروز۹۸ بهمراه جزییات کامل و راهنمای رزرور

از شنبه ۲۷ بهمن ماه ۹۷ ٬ ثبت نام آنلاین سفر های نوروز ۹۸ بازنشستگان آغاز خواهد شد.

کلیه بازنشستگان عزیز سراسر کشور  می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام سفر های نوروزی بازنشستگان در سایت صندوق بازنشستگی کشوری٬ نسبت به رزرو تور مورد علاقه اقدام کنند. به هر بازنشسته و یک همراه٬ ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال٬ کمک هزینه سفر تعلق می گیرد و تخفیف تور ها بین ۲۰ تا ۵۰ درصد برای تعطیلات فروردین ۹۸ خواهد بود.

حتما بخوانید : چگونه خانه معلم رزرو کنیم ؟

سرویس گردشگری سایت عصر شهروند به منظور افزایش اطلاعات بازنشستگان عزیز٬ جزییات ثبت نام و شرایط رزرواسیون تور ها و سامانه مربوطه را در این گفتار ارائه کرده است. اطلاعات را مطالعه و در صورتی که با سوالی مواجه شدید٬ مراتب را از طریق کامنت با ما به اشتراک بگذارید. عیدی بازنشستگان با حقوق بهمن ماه٬ ۲۱ بهمن ۹۷ به مبلغ ۱۰ میلیون ریال به حساب ۰۰۰/ ۴۲۱/ ۱ بازنشسته واریز شد.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: لحظه تحویل سال ۹۸ و مناسبت های مهم  سال ۹۸

گردشگری در نوروز ۹۸

از خانه های معلم در ۳۱  استان کشور تا خدماتی که سازمان میراث فرهنگی٬ صنایع دستی و گردشگری برای  اسکان مسافران نوروزی تدارک دیده است٬ بزودی ده ها میلیون هموطن در ۲ هفته اول فروردین ماه ۹۸ به ایرانگردی روی می آورند و نشاطی برای صنعت توریسم ایران رقم خواهد خورد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری قبلا اعلام کرده بود که از شنبه ۲۷ بهمن ماه نود و هفت٬ از طریق سامانه خاصی که تعبیه شده است٬ بازنشستگان محترم می توانند از خدماتی که این صندوق برای تعطیلات نوروز در اختیارشان قرار داده٬ استفاده کنند.

سامانه خدمات  الکترونیک تور های مسافرتی بازنشستگان ٬ مدتی است که راه اندازی شده و صرفا به بازنشستگان ٬ خدمات می دهد. افرادی که تحت تکفل هستند یا بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی هستند٬ مشمول این طرح و سامانه مزبور نیستند. این سازمانه برای انسجام بخشی  و تمرکز گرایی خدمات تورهای گردشگری و زیارتی و تسهیل و تسریع ثبت نام بازنشستگان عزیز تعبیه شده و شما را از مراجعه به آژانس های مسافرتی و بررسی قیمت و مشخصات تورها٬ بی نیاز می کند.

سامانه خدمات الکترونیک تورهای مسافرتی  بازنشستگان ٬ به منظور توان افزایی صنعت توریسم ایران و همراه کردن جامعه بازنشستگان با این صنعت٬ تاسیس شده و می کوشد تا تکریم و منزلت مقام این مشعل داران راه کار و تلاش را با ایجاد نشاط و امید به زندگی٬ را دنبال کند. کلیه مستمری بگیری و بازنشستگان می توانند از طریق مراجعه به یکی از شرکت های سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی و یا شرکت سرمایه گذاری سفر کارت ملی٬ نسبت به ثبت نام تورهای معین شده٬ اقدام کنند.

شرکت های بالا (مثل پرشین گلف)٬ مجری تور های سیاحتی و زیارتی نوروز ۹۸ بازنشستگان و مستمری بگیران بوده و علاقمندان می توانند از طریق ثبت نام در سامانه و ورود اطلاعات و انتخاب تور٬ از خدمات نوروزی بهره مند شوند.

خدماتی که در سامانه در اختیار بازنشستگان و مستمری بگیران و خانواده آن ها قرار می گیرد٬ بر  اساس  قرارداد صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات فراهم شده است.

شرایط  استفاده از تور های نوروز  ۹۸ بازنشستگان و مستمری بگیران

صندوق بازنشستگی  کشوری وزارت تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی٬ شرایط  استفاده از  تورهای زیارتی و سیاحتی را به  شرح  زیر اعلام کرده  است. این خدمات در اختیار بازنشستگان نیروهای مسلح  نیست.

  • تنها در صورتی می توانید در تور های نوروز ۹۸ صندوق بازنشستگی کشوری ثبت نام کنید تا زمستان ۹۷ وضعیت بازنشستگی و مستمری بگیری شما قطعی شده باشد.
  • هنگام ثبت نام در سامانه خدمات الکترونیک تور های مسافرتی بازنشستگان ٬ درج دفتر کل٬ کد ملی ۱۰ رقمی٬ شماره حساب حقوق واریزی ماهانه در سیستم احکام صندوق٬ الزامی خواهد بود.
  • کمک هزینه سفر پرداختی صندوق بازنشستگی کشوری متناسب با نوع سفر به ازای هر بازنشسته و مستمری بگیر (وظیفه بگیر)٬ ۷۴۰ هزار تومان اعلام شده است. هر متقاضی واجد شرایط٬ باید مابقی هزینه سفر را خود متقبل  شود. یعنی اگر سفر شما٬ ۱۰ میلیون ریال هزینه داشت٬ ۲۶۰ هزار تومان باقیمانده را باید خودتان پرداخت کنید.
  • هر بازنشسته و وظیفه بگیر می تواند ظرف ۳۶ ماه در ۳ مرحله٬ از تور های گردشگری و زیارتی استفاده کند. اگر خواهان استفاده از تور ها بیش از ۳ مرحله هستید٬ تخفیفی به شما تعلق نمی گیرد و باید هزینه را به نرخ آزاد پرداخت کنید.
  • رزرو تور ها توسط بازنشستگان و وظیفه بگیران الزامی است.
  • امکان رزرو تور برای افراد غیر بازنشسته تنها در صورتی مجاز است که در سفر٬ فرد ثبت نام کننده (بازنشسته) حضور داشته باشد.
  • هر بازنشسته می تواند فقط ۱ همراه با خود در تور با قیمت دولتی داشته باشد.
  • همراهان بازنشستگان در تورهای نوروزی٬ می تواند همسر٬ فرزند٬ نوه٬ مادر٬ پدر٬ خواهر٬ برادر٬ عروس یا داماد باشد.
  • اگر بازنشسته ای برای بیش از ۱ نفر همراه٬ قصد رزرو تور دارد٬ مازاد ۱ نفر همراه٬ مشمول پرداخت هزینه تور به قیمت آزاد خواهد بود.
  • حداکثر ۲  نفر از وظیفه بگیرانی که نام آن ها در آخرین حکم حقوق ماهانه درج شده است٬ از خدمات تور٬ بهره مند خواهند شد.
  • رعایت کلیه قوانین سامانه رزرواسیون تورهای نوروزی بازنشستگان ٬ الزامی  است.
  • هر بازنشسته در طول دوران بازنشستگی٬ ۳ سهیمه سفر و ۱ سهمیه آب درمانی محلات  دارد.  این سه سفر را میتوان در  سه سال متوالی انجام داد. اما هر  سال  نمی  توان بیش از ۱ سفر رفت.

سامانه ثبت نام تورهای نوروزی بازنشستگان

به این نشانی بروید.

سامانه نظارت بر تورهای مسافرتی بازنشستگان

اگر نشانی فوق فعال نبود از این نشانی نیز  می توان استفاده کرد.

خدمات الکترونیکی تورهای مسافرتی

با کلیک روی تورهای مختلف استان های کشور٬ می توان به صفحه معرفی  قیمت تور و مشخصات آن دسترسی  پیدا  کرد.  مثلا  مشخصات تور قسم در عکس  زیر مشاهده میکنید.

تورهای مختلف استان های کشور

در همه تورها٬ تاریخ  رفت و برگشت و وسیله نقلیه  و نرخ تور برای بازنشستگام  و نرخ آزاد٬ ارائه شده است. ظرفیت خالی در تور نیز مشاهده می کنید. توجه کنید که برای استفاده از خدمات تورهای ویژه بازنشستگان در اسرع وقت نسبت به رزرواسیون اقدام کنید. بازنشسته محترم به همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی برای بازنشستگان محترم کشوری وهمراهان الزامی است ، در غیر این صورت میهمانان گرامی به صورت آزاد پذیرش می شوند.

پس از رزرو تور و پرداخت هزینه٬ کد رهگیری به شما داده می شود و پیامک میشود.

لینک های مهم برای بازنشستگان

  • برای دسترسی به فیش حقوقی ماهانه به این لینک بروید.
  • برای دریافت و دانلود حکم حقوقی بازنشستگی به این آدرس مراجعه کنید.
  • سامانه استعلام پرداخت بیمه عمر بازنشستگان ٬ در این URL در دسترس خواهد بود.
  • بازنشستگانی که در خارج از کشور ساکن هستند٬ از این نشانی  از تسهیلات صندوق بازنشستگی استفاده کنند.
  • جهت جمع آوری اطلاعات برقراری حقوق بازنشستگان به این آدرس بروید.
  • بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان در سال ۹۸ در این سامانه در دسترس  است.
  • خدمات عصا و عینک به بازنشستگان و وظیفه بگیران در این نشانی ارئه شده است.

 ثبت نام تور های نوروزی بازنشستگان و همراهانشان

مخاطب گرامی

اگر برای ثبت نام تور های نوروزی بازنشستگان و همراهانشان با سوالی روبرو شدید از منابع زیر  استفاده کنید:

  • آدرس: ساختمان مرکزی : تهران – خیابان دکتر فاطمی – میدان جهاد شماره ۶۱
  • تلفن ۸۸۹۵۴۴۰۵
  • فکس : ۸۸۹۶۳۶۰۲
  • شماره پستی : ۱۴۱۴۷۷۱۱۱۸
  • سفر کارت ملی: بازنشستگان و وظیفه بگیران ارجمند می توانند از طریق شرکت سفر کارت ملی با شماره تلفن های ۰۲۱۴۲۶۴۳ , ۸۸۶۵۹۳۶۰ الی ۳ و سایت safarcard.ir و کانال تلگرام safarcard@ از تور های در حال برگزاری مطلع شده و استفاده نمایند.

اگر قصد گردشگری در یکی از استان های کشور دارید٬ سوالات خود را از طریق کامنت با سرویس گردشگری عصر شهروند در میان بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=33198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. ثبت نام مشهد

  2. ثبت نام مشهد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .