10

توصیه‌های پلیس راهور تهران برای ماه محرم

  • کد خبر : 297467
  • 26 تیر 1402 - 13:21
توصیه‌های پلیس راهور تهران برای ماه محرم
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: از فردا شب مراسم محرم آغاز می‌شود و پلیس راهور تهران بزرگ برای این ایام تمهیدات و برنامه‌های خاص و ویژه ترافیکی را در نظر دارد.

به گزارش عصرشهروند، سرهنگ احسان مومنی گفت: در کنار محل‌هایی که موکب‌های عزاداری جهت ایام محرم ایجاد گردیده معمولا ایستگاه‌های صلواتی نیز جهت پذیرایی از شهروندان و عزاداران حسینی بر پا می‌گردد که می‌بایست مسئولین موکب‌ها محل‌های مناسبی جهت برپایی ایستگاه‌ها انتخاب نمایند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: این ایستگاه‌ها حتما یک فاصله مناسبی از حریم تقاطع‌ها و میادین داشته باشند و فاصله‌ای حدود ۱۵۰ متری از این معابر داشته باشند.

مومنی گفت: مسئولین محترم موکب‌ها حتما سعی کنند کمتر فضای تردد خودرو‌ها را اشغال نمایند و برای برپایی ایستگاه صلواتی قسمتی از پیاده رو را برای این کار اختصاص دهند و با پوشاندن روی کانال‌های آب هم برای این منظور استفاده نمایند.

وی گفت: همچنین به گونه‌ای برنامه ریزی نمایند که در هنگام پذیرایی کمترین مزاحمت را برای رانندگان و سایر شهروندان داشته باشند.

سرهنگ مومنی بیان داشت: مسئولین موکب‌ها حتما علائم ایمنی و هشداردهنده را جهت آشکار سازی نصب نمایند تا خدای نکرده اتفاقی روی ندهد

وی گفت: در هنگام پذیرایی هم به گونه‌ای برنامه ریزی نمایند که کمتر ترافیک ایجاد شود شاید فردی مشکلی داشته باشد و خودرو‌های امدادی بخواهد تردد نماید.

سرهنگ مومنی بیان داشت: مراسمات محرم از فردا شب شروع می‌شود و همکاران بنده اطراف محل برگزاری مراسم استقرار دارند. مردم و عزادارن گرامی حتما با تیم‌های پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند و در معابری که فضا موجود است حتما پارک مورب داشته باشند به گونه‌ای که قسمت عقب خودرو رو به پیاده رو و قسمت جلوی خودرو رو به خیابان باشد و مزیت استفاده از پارک مورب این است که هم فضای بیشتری برای پارک داریم و بعد از اتمام مراسم و هنگام خروج خیلی راحت‌تر خارج شوند و ترافیک کمتری را شاهد باشیم. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297467

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .