7
در گفتگو با عصر شهروند مطرح شد؛

توصیه نماینده ارومیه به شهرداری تهران برای توزیع ماسک و دستکش رایگان/کوتاهی شهرداری در ایام کرونایی

  • کد خبر : 271360
  • 06 آبان 1399 - 7:03
توصیه نماینده ارومیه به شهرداری تهران برای توزیع ماسک و دستکش رایگان/کوتاهی شهرداری در ایام کرونایی
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به شهرداری تهران توصیه کرد تا در ایستگاه‌های مترو ماسک و دستکش رایگان در اختیار مردم قرار دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به شهرداری تهران توصیه کرد تا در ایستگاه‌های مترو ماسک و دستکش رایگان در اختیار مردم قرار دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر شهروند با اشاره به کوتاهی شهرداری تهران در ایام کرونایی افزود: شهرداری متأسفانه در توسعه حمل‌ونقل عمومی به خصوص اتوبوس و مترو کوتاهی های زیادی داشته به طوری که ازدحام جمعیت در اتوبوس و مترو باعث شیوع بیشتر کرونا در پایتخت شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران با توجه به بودجه زیادی که دارد باید حمل‌ونقل عمومی را توسعه و گسترش می‌داد، گفت: یکی از راه‌های فاصله‌گذاری اجتماعی در سطح شهر توسعه دادن حمل‌ونقل عمومی است. بدین معنی اگر مترو هر یک ربع به ایستگاه می‌رسد باید هر ۲ دقیقه برسد و یا اتوبوس‌ها تردد زیادتری در سطح شهر داشته باشند تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

حجت‌الاسلام ذاکر افزود: متأسفانه شهرداری تهران به وظایف خود در ایام کرونا به درستی عمل نکرد و دود آن به چشم مردم رفت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه شهرداری باید در مترو ماسک و دستکش رایگان به مردم بدهد، گفت: نباید مردم را به متروها و اتوبوس‌هایی سوق بدهیم که ضدعفونی نمی‌شوند و هیچ امکاناتی هم به مردم ندهیم تا بیمار شوند.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=271360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .