13

توضیحات رییس شورای شهر تهران درباره استعفای حجت نظری

  • کد خبر : 275261
  • 09 دی 1399 - 15:57
توضیحات رییس شورای شهر تهران درباره استعفای حجت نظری
رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه امروز(سه شنبه) هیاتی سه نفره با نظری مذاکره خواهند داشت درباره استعفای وی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش اخبار شورای شهر ،محسن هاشمی در پایان دویست و شصتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات استعفای حجت نظری از شورای شهر تهران گفت: خبر استعفای اقای اعطا درست نیست و ایشان استعفا نداده اند اما درباره استعفای اقای نظری اتفاق جدیدی نیافتاده؛ ایشان استعفا را دستی به من دادند و شاید بعدا آن را ثبت کرده اند.

وی افزود: هنگامی که استعفا به دست من می رسد من به هیات رییسه می دهم و قرار شد اقای امینی با ایشان مذاکراتی داشته باشند که گزارش آن را آقای امینی ارائه کردند و خواسته شد هیات دیگری به غیر از آقای امینی حدود ۳ نفر با ایشان جلسه ای داشته باشند که این جلسه امروز برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: ایشان قهر نکرده اند و استعفا داده اند و دو جلسه است که نیامده اند. این که استعفای رسمی جدید داده اند من هنوز ندیده ام به هرترتیب در این مورد آیین نامه داریم و بر اساس آن عمل خواهیم کرد در مورد جلساتی هم که حضور ندارند می تواند مرخصی بگیرند. در هیات رییسه در جلسه بعدی یعنی روز یکشنبه در مورد این موضوع تصمیم گیری می شود و بر اساس آیین نامه عمل می کنیم. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=275261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .