2

توضیح شهرداری لواسان درباره تخریب ملک سید حسن میرمحمدعلی

  • کد خبر : 139409
  • 06 مهر 1398 - 18:20
توضیح شهرداری لواسان درباره تخریب ملک سید حسن میرمحمدعلی

بعد از انتشار خبر تایید رای کمیسیون ماده ۱۰۰ مبنی بر تخریب ملک آقای سید حسن میرمحمدعلی در منطقه لواسان در دیوان عدالت اداری، شهرداری لواسان توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

عزت الله چراغی سخنگوی شهرداری لواسان درباره اظهار نظر یکی از مقامات محترم دیوان عدالت اداری گفت: تخلفات پرونده ملکی “سید حسن میرمحمد علی” به کمیسیون ماده صد شهرداری لواسان ارجاع و رای مبنی بر تخریب صادر شد که پس از آن ، نامبرده مبادرت به تقدیم شکایت از آن (رای کمیسیون ماده صد) در دیوان محترم عدالت اداری کرد.

وی افزود: شکایت نامبرده در دیوان عدالت اداری رد شده و رای تخریب برابر ماده صد شهرداری تایید شد، این درحالی است که از شعبه دیگری در دیوان عدالت اداری دستور موقتی نسبت به همان رای صادر گردیده است.

سخنگوی شهرداری لواسان تصریح کرد: با توجه به روند طی شده، شهرداری لواسان آمادگی دارد در صورت رفع اثر از دستور موقت نسبت به اجرای رای دیوان اقدام کند.

شایان ذکر است عکس انتشار یافته نسبت به موضوع فوق در رسانه ها، هیچ ارتباطی با ملک فوق ندارد و مربوط به شهر دیگری است.

فارس

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=139409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .