6

توضیح چمران درباره دو برابر شدن کرایه اتوبوس در شب

  • کد خبر : 289343
  • 03 اسفند 1400 - 13:52
توضیح چمران درباره دو برابر شدن کرایه اتوبوس در شب
رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک روز" مهندس" با بیان اینکه بخش عمده حرکات صنعتی و علمی ما بر پایه همین علوم مهندسی شکل گرفته است افزود: با توجه به علمگرایی امروز و بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری میتوانیم پیشرفتهای فراوانی داشته باشیم و این پیشرفتها برای ما قدرت و افتخار ملی ایجاد میکند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، چهل و نهمین جلسه شورا با سخنان مقدماتی مهدی چمران رئیس شورا آغاز شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به همزمانی امروز سوم اسفندماه با سالگرد  کودتای انگلیسی رضاخان پهلوی در سال ۱۲۹۹  اظهار داشت: آغاز حکومت پهلوی از همین کودتاست که البته طی آن، به سلطنت بی کفایت و خودکامه قاجار پایان داده شد و رضاخان با قوای مسلح خود و کمک سید ضیاء طباطبایی کودتای سوم اسفند را عملی کرد که در مراحل بعدی، اول نخست‎وزیر و سپس پادشاه شد و حکومت مشروطه را از حالت مشروطیت خود خارج نموده و یک حکومت استبدادی با عنوان مشروطه سلطنتی ایجاد کرد که در دوران پسرش هم ادامه یافت و بالاخره دوران ایشان با پیروزی انقلاب به پایان رسید.

چمران تاکید کرد: دوران استبداد و ظلم و جور هیچگاه پایدار نمی‏ماند، همانگونه که سرگذشت همه مستبدین دنیا را دیده‎ایم.

مهدی چمران در ادامه با اشاره به روز “مهندس” افزود: روز پنجشنبه پنجم اسفندماه سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی عالم، فیلسوف، ریاضی دان و دانشمند بزرگ اسلامی است که آثار بسیار ارزشمندی از خود باقی گذاشته و از مفاخر اسلام و کشور ماست.

وی افزود: روز بزرگداشت ایشان روز مهندس است و لذا به همه مهندسین تبریک می‎گویم چراکه بخش عمده حرکات صنعتی و علمی ما بر پایه همین علوم مهندسی شکل گرفته است و هم اکنون ادامه دارد و لذا موفقیت همه مهندسین کشور را از خداوند خواستاریم.

چمران در همین راستا ادامه داد: با برنامه ریزی درست از این نیروی کار، با توجه به علم‎گرایی امروز و بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری می‎توانیم پیشرفت‎های فراوانی داشته باشیم و این پیشرفت‎ها برای ما قدرت و افتخار ملی ایجاد می‎کند.

وی در ادامه شهادت دو خلبان نیروی هوایی در تبریز را تسلیت گفت و اظهار امیدواری کرد که با دقت بیشتر جلوی اینگونه حوادث گرفته شود.

چمران در پایان خاطر نشان کرد: روز گذشته، یکی از رسانه‎ها خبری را به گونه‎ای منعکس کرد که گویی شورای ششم قیمت بلیت اتوبوس در شب را دو برابر کرده است، اما این درحالیست که سال‎هاست که این میزان بوده است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=289343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .