13

شورای شهر توقف خدمات دهی سرویس مدارس استثنایی را پیگیری می کند

  • کد خبر : 295651
  • 26 فروردین 1402 - 10:17
شورای شهر توقف خدمات دهی سرویس مدارس استثنایی را پیگیری می کند
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت توقف دوباره سرویس مدارس استثنایی پیگیری می‌شود و شهرداری در صورت کمبود اعتبار باید لایحه اصلاحیه به شورا ارسال کند.

به گزارش عصرشهروند، سیدجعفر تشکری هاشمی  درخصوص توقف خدمات‌دهی سرویس مدارس استثنایی گفت:‌ «بارها در طول سال تحصیلی ۱۴۰۱ در صحن شورای شهر در این خصوص تذکر دادیم و پیگیری کردیم. در بازدیدهایی که از سازمان تاکسیرانی معاونت حمل و نقل و مالی شهرداری داشتیم مستقیما این موضوع را پیگیری کردیم که چرا این فرزندان که بیش از همه نیازمند به امکان حمل و نقلی هستند، از آن محروم شده‌اند و این تنها محرومیت از سرویس مدرسه نیست بلکه محرومیت از تحصیل است.»

وی ادامه داد: «پس از پیگیری‌های شورا بخش‌هایی از این هزینه‌ها به شرکت‌ها پرداخت شد که دوباره مشکلاتی ایجاد شده که با پیگیری‌های دوباره آن را حل می‌کنیم.»

این عضو شورای شهر تهران درخصوص اینکه گفته می‌شود بخش زیادی از اعتبار پیش‌بینی شده شورا برای سرویس مدارس اختصاص داده شده و فقط بخش کمی از آن باقی مانده اما هنوز بخش زیادی از پیمانکارها پول‌هایشان را نگرفته‌اند، گفت: «بر اساس پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم هزینه‌های سرویس مدارس استثنایی به سازمان تاکسیرانی تخصیص یافته است. بخش باقی مانده نیز از طریق معاونت مالی پیگیری می‌کنیم که سریع‌تر اختصاص داده شود اگر منابع شهرداری ناکافی است باید لایحه اصلاحیه بیاورند و در غیر این صورت از اختیارات شهرداری درباره ۱۰ درصد جابه‌جایی استفاده کرده و مشکل را حل کنند.» منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=295651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .